کارآفرینان عامل تغییر در نظام مالی و اجتماعی هستند

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه کارآفرینان همیشه به عنوان عامل تغییر در نظام مالی و اجتماعی نقش آفرینی می نمایند، گفت: امروزه با عنایت به ماهیت تغییرپذیر سیستم های مالی - اجتماعی دنیا و همچنین شرایط موجود اشتغال و بازار کار کشور، توجه به مقوله کارآفرینی به لحاظ اهمیت و نقش مثبت آن در رشد و توسعه جامعه، امری ضروری و بنیادی است.

کارآفرینان عامل تغییر در نظام مالی و اجتماعی هستند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ارسلان غمگین در سیزدهمین آیین تکریم کارآفرینان برتر خوزستان که امروز، 30 دی ماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: کارآفرینی فرآیندی است که به وسیله آن فرد کارآفرین ضمن شناسایی فرصت ها به وسیله نوآوری و پذیرش مخاطره، ارزش جدیدی در حوزه مالی یا اجتماعی به وجود می آورد و به دلیل تغییر و تحولی که در شیوه های متداول ایجاد می نماید، نقش مهمی در رشد و توسعه کشورها دارد.

وی اضافه کرد: کارآفرینان همیشه به عنوان عامل تغییر در نظام مالی و اجتماعی نقش آفرینی می نمایند و امروزه با عنایت به ماهیت تغییرپذیر سیستم های مالی - اجتماعی دنیا و همچنین شرایط موجود اشتغال و بازار کار کشور، توجه به مقوله کارآفرینی به لحاظ اهمیت و نقش مثبت آن در رشد و توسعه جامعه، امری ضروری و بنیادی است.

غمگین توضیح داد: در همین ارتباط یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف خود، انجام فعالیت های بنیادی در مورد توسعه و ترویج کارآفرینی است. به این منظور اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با توجه به وظیفه ذاتی و قانونی خود هر ساله با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر استان و انتخاب برترین کارآفرینان با هدف معرفی به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری آیین تکریم از کارآفرینان برتر استان خوزستان می نماید.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم می تواند زمینه های حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی را فراهم کند، بیان کرد: این آیین محلی برای گردهم آوردن کارآفرینان به منظور تقویت کانون های کارآفرینی و ارائه تجارب پیروز کارآفرینان به جامعه به عنوان الگوی راه نسل جوان و کسب و کارهای نوپا است.

غمگین ادامه داد: این آیین هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف مالی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه مالی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می گردد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: ثبت نام سیزدهمین آیین انتخاب و تجلیل از کارآفرینان برتر استان از 8 خردادماه امسال شروع و تا انتها تیرماه ادامه داشت و در طول این فرآیند تعداد 62 نفر از کارآفرینان استان برای حضور در این آیین در بخش های خدمات، کشاورزی و صنعت در سامانه ثبت نام کردند.

وی با اشاره به برگزاری آیین ملی تجلیل از کارآفرینان اضافه کرد: در دوازدهمین آیین تجلیل از کارآفرینان ملی که سال گذشته در تهران برگزار گردید، یک کارآفرین از مجموع 9 کارآفرین خوزستانی که به مرحله ملی راه یافته بودند، به عنوان کارآفرین ملی برگزیده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 802

به "کارآفرینان عامل تغییر در نظام مالی و اجتماعی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینان عامل تغییر در نظام مالی و اجتماعی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید