چادرملو در راستای آموزش و فروش هنر هنرمندان اردکان حمایت هایی را شروع می نماید

به گزارش مجله 10 از 10، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، چادرملو در راستای آموزش و فروش هنر هنرمندان اردکان حمایت هایی را شروع می نماید.

چادرملو در راستای آموزش و فروش هنر هنرمندان اردکان حمایت هایی را شروع می نماید

محمود ادیبان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردکان با بیان اینکه صنایع دستی هر قومی نشات گرفته از آداب و رسوم آن منطقه است، اظهار کرد: صنایع دستی هر قوم شناسنامه و هویت مردمان هنر دوست آن دیار است.

وی با بیان اینکه در جنگ مالی و فرهنگی صنایع دستی برترین و زیباترین راه برای اشاعه فرهنگ و ارز آوری است، گفت: صادرات محصولات صنایع دستی با برند ایرانی به خارج از مرزهای ایران یکی از راههای مقابله با این جنگ مالی است.

این مسئول توضیح داد: این مهم مگر با آشتی صنایع عظیم و خرد و خانگی که همان صنایع دستی است، تحقق نمی یابد.

به گفته وی، مجتمع صنعتی چادرملو در پی یک وظیفه اجتماعی جهت حمایت از مشاغل خرد خانگی و صنایع دستی موجود در شهرستان، با بکارگیری افراد باتجربه و فعال و تحصیل نموده در زمینه بازاریابی به خدمت گرفته و بزودی حمایت های اثربخشی را در حوزه صنایع دستی از هنرمندان این عرصه انجام خواهد داد.

ادیبان با بیان اینکه نگاه مشاور این شرکت حمایت از صنایع دستی است، توضیح داد: در اولین اقدام، با گردآوری هنرمندان صنایع دستی در تمام رشته ها از مسائل آنها با خبر و توصیه هایی در مورد برندسازی، فراوری و فروش ارائه شد.

وی به جلسه این بخش صنعت با همراهی نماینده یکی از شعب بانکهای استان اشاره نمود و گفت: نماینده این بانک و کارشناس صنایع دستی اداره میراث فرهنگی از چند مجموعه کارگاه صنایع دستی در اردکان بازدید کردند.

این مسئول با اشاره به خبر نوید بخش حمایت از صنایع دستی شهرستان اردکان توضیح داد: این مجتمع صنعتی از حمایت های همه جانبه خود برای شکوفایی صنایع دستی شهرستان اردکان خبر داده است.

منبع: همگردی
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1843

به "چادرملو در راستای آموزش و فروش هنر هنرمندان اردکان حمایت هایی را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چادرملو در راستای آموزش و فروش هنر هنرمندان اردکان حمایت هایی را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید