پرسپولیس جانشین دیاباته را پیدا کرد

به گزارش مجله 10 از 10، به نظر می رسد که این فصل شانس مهاجمان داخلی پرسپولیس دست از سر آن ها برنمی دارد! اتفاقاتی که دراین تیم رقم می خورد به سمتی پیش می رود که مهاجمان این تیم همچنان از شانس برای بازی کردن برخوردار باشند. بعد از حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس و درخشش یورگن لوکادیا این تصور به وجود آمد که دیگر فرصت چندانی برای مهاجمانی مانند مهدی عبدی و حامد پاکدل فراهم نخواهد شد تا راهی به ترکیب پیدا نمایند. مصدومیت شیخ دیاباته، اما باز هم شرایط را برای این مهاجمان تغییر داده است. مهاجم نو قرمز ها بعد از چند جلسه تمرین، با مصدومیت زانو روبرو شده و به گفته پزشکان حدود دو ماه دور از میادین خواهد بود.

پرسپولیس جانشین دیاباته را پیدا کرد

طرفداران پرسپولیس در انتظار بودند تا ببینند بعداز 2 بازی تیم ملی و شروع مجدد لیگ برتر، آیا کادرفنی میخواهد از هر 2 مهاجم خود در ترکیب استفاده کند یا نه. مهم ترین سوالی که پیرامون پرسپولیس وجود داشت بازی کردن این تیم با سیستم 2-4-4 بود، اما مصدومیت شیخ دیاباته حالا همه شرایط را عوض نموده است. البته به غیر از شیخ دیاباته، سعید صادقی هم مصدوم شده تا بازیکنان هجومی نیمکت نشین پرسپولیس شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشند.

مهدی عبدی که این روز ها با اضافه شدن مبلغ قراردادش حسابی خبرساز شده باز هم یک فرصت طلایی دارد تا در صورت حضور در ترکیب خودش را از شر نقدها رها کند. او که به واسطه قرارداد جدیدش روحیه بالایی پیدا نموده و در مصاحبه هایش هم از جنگیدن و رقابت حرف زده فرصت دارد تا شاید برای آخرین بار خودش را به کادرفنی و طرفداران ثابت کند. باید این بازیکن آیا می تواند از این فرصت استفاده کند یا باز هم آن را به مانند فرصت های قبلی هدر خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2257

به "پرسپولیس جانشین دیاباته را پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس جانشین دیاباته را پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید