استقلال - سپاهان در زمین بی طرف برگزار می گردد؟

به گزارش مجله 10 از 10، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد دیدارهای جام حذفی قطعاً برگزار می گردد، این در شرایطی است که هنوز بعضی شهرها دارای شرایط قرمز هستند!

استقلال - سپاهان در زمین بی طرف برگزار می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی پس از قرعه کشی محله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فصل 98-99 معین شد تیم های شهرداری ماهشهر، تراکتور، نفت مسجدسلیمان و استقلال باید در خانه به ترتیب میزبان پرسپولیس، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان باشند. البته هر سه ملاقات اول برگزار گردید و پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر شهرداری ماهشهر را در خانه اش شکست داد. مس کرمان در تبریز 4 بر یک به تراکتور باخت و نفت مسجدسلیمان نیز در خانه، شاهین شهرداری بوشهر را سه بر دو مغلوب کرد.

اما ملاقات تیم های استقلال و سپاهان که قرار بود دوم دی ماه در ورزشگاه آزادی و ساعت 16 و 15 دقیقه آغاز گردد به دلیل حضور بازیکنان استقلال و سپاهان در اردوی تیم امید، به تاریخ دیگری موکول شد. حالا و با توجه به صحبتهای رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ قرار است این ملاقات پس از آغاز دوباره مسابقات فوتبال برگزار گردد. اینکه آیا استقلال در خانه باز هم می تواند میزبان تیم سپاهان باشد جای بحث است. قطعا می دانیم تهران در میان شهرهای کشورمان همچنان دارای شرایط قرمز از نظر ابتلا و انتقال بیماری کرونا است، از این رو باید دید تا زمانی که سازمان لیگ اجازه برگزاری مسابقه در تهران را صادر می نماید آیا شرایط تهران از حالت قرمز تغییری خواهد نمود یا نه! اما اگر این اتفاق رخ ندهد استقلال قطعاً فرصت مغتنم برگزاری بازی در ورزشگاه خانگی اش را از دست خواهد داد و در آن صورت باید با معرفی شهر ثالث، ملاقاتش را در جایی غیر از تهران میزبانی کند که این می تواند به سود سپاهانی ها باشد.

گرچه اگر استقلال بتواند در تهران هم میزبان سپاهان باشد با توجه به برگزاری مسابقات بدون تماشاگر از همراه داشتن هواداران خود محروم است.

آنچه مسلم است اینکه شرایط در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی برای استقلال چندان مطلوب به نظر نمی رسد. باید دید تا زمانی که برنامه جدید جام حذفی اعلام می گردد چه تاریخی برای میزبانی استقلال و سپاهان معین خواهد شد. شاید تا آن موقع تهران به شرایط سفید رسیده باشد که با توجه به شیب ملایم رو به بالای افزایش بیماران مبتلا به کرونا در پایتخت، این موضوع چندان محتمل به نظر نمی رسد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1117

به "استقلال - سپاهان در زمین بی طرف برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - سپاهان در زمین بی طرف برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید