سرانجام جابجایی کشتی آزاد ، فرنگی کاران تا سه شنبه مهلت دارند

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، قرار است رقابت های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب طی روزهای 16 و 18 آذرماه در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی برگزار گردد.

سرانجام جابجایی کشتی آزاد ، فرنگی کاران تا سه شنبه مهلت دارند

به همین دلیل با توجه به اینکه در آئین نامه لیگ سال 1400 (بند 8) حداقل زمان جابجایی برای تیم ها برای جذب کشتی گیران در مرحله نهایی 3 روز معین شده بود، سازمان لیگ به منظور ارتقای کیفیت مرحله نهایی لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی و جذب کشتی گیران خارجی و داخلی مطرح، زمان بیشتری را در اختیار تیم ها قرار داد.

بر این اساس با توجه به اتمام مسابقات مقدماتی کشتی آزاد در روز 22 آبان ماه، مهلت جابجایی برای چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی تا خاتمه وقت اداری امروز شنبه 6 آذرماه معین شد.

بعلاوه با توجه به خاتمه رقابت های مقدماتی لیگ کشتی فرنگی در روز 28 آبان ماه، مهلت جابجایی فرنگی کاران نیز تا خاتمه وقت اداری روز سه شنبه 9 آذرماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگاران، در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی تیم های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان و سپس تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و سینا صنعت ایذه به مصاف هم خواهند رفت. در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد نیز ابتدا تیم های سهند ارس و فولادین ذوب آمل و سپس تیم های صنایع مازندران و دانشگاه آزاد در برابر هم قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2021

به "سرانجام جابجایی کشتی آزاد ، فرنگی کاران تا سه شنبه مهلت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام جابجایی کشتی آزاد ، فرنگی کاران تا سه شنبه مهلت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید