تغییر احتمالی در برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، در انتها دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه ب تیم بازار عظیم ایران به عنوان تیم نخست شناخته شد و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و صبانور کردستان نیز دوم و سوم شدند. این رده بندی در حالی شکل گرفت که مسئولان و کادر فنی تیم صبانور کردستان به اشتباهات داوری در ملاقات مقابل دانشگاه آزاد اعتراض داشتند.

تغییر احتمالی در برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی

بنابراین گزارش با وجود آنکه سازمان لیگ، برنامه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی را روز سه شنبه 25 آذرماه و با حضور 4 تیم بازار عظیم ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، سینا صنعت ایذه و فولاد اکسین خوزستان اعلام نموده، اما مسئولان تیم صبا نور کردستان امیدوار هستند با توجه به مسائل داوری این مرحله با حضور 6 تیم برگزار گردد.

به همین دلیل جمشید خیرآبادی سرمربی تیم کشتی فرنگی صبا نور کردستان در تازه ترین اظهارات خود از احتمال برگزاری مرحله نهایی لیگ با حضور 6 تیم اطلاع داد و گفت: رضایت و موافقت برگزاری مرحله نهایی لیگ با 6 تیم کسب شده که برای اجرایی شدن این موضوع، یک ابلاغ دیگر احتیاج است. با نهایی شدن این موضوع در نهایت تیم های صبانور کردستان و رعد پدافند ارتش نیز به چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ اضافه خواهند شد. حتی برای میزبانی این مسابقات در سالن 6 هزار نفری سنندج هم اعلام آمادگی نموده ایم و در صورت موافقت فینال در کردستان برگزار خواهد شد.

وی در انتها گفت: سه کشتی گیر اصلی تیم صبانور یعنی محمد هادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و دو فرنگی کار گرجستانی در اوزان 63 و 77 کیلوگرم در خارج از کشور حضور دارند و برگشت آنها زمان بر است. بنابراین این نفرات نمی توانند تا روز 25 آذر به ایران بازگردند و به مسابقات لیگ برسند. در نتیجه درخواست نموده ایم زمان برگزاری فینال نیز تغییر کند، چرا که در این روز نمی توانیم در مسابقات حضور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1500

به "تغییر احتمالی در برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر احتمالی در برنامه دیدارهای نیمه نهایی لیگ کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید