سرانجام مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد، البرز فاتح رقابت ها

به گزارش مجله 10 از 10، فرزاد فتاحی در مصاحبه با خبرنگاران، بابیان اینکه مسابقات تکواندو دانشجویان دختر دانشگاه آزاد کشور با حضور ورزشکارانی از 12 استان، پیش از ظهر چهارشنبه به کار خود سرانجام داد، ابراز داشت: در مسابقات تکواندوی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد 13 تیم با یکدیگر به رقابت کردند که درنهایت کاپ قهرمانی به استان البرز رسید.

سرانجام مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد، البرز فاتح رقابت ها

وی سطح رقابت ها را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اضافه نمود: در این مسابقات تیم تهران صندلی دوم را به خود اختصاص داد و تیم کردستان در رده سوم این رقابت ها جای گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه این دوره از مسابقات در هشت وزن برگزار گردید، ابراز داشت: نسرین فریدی از البرز مقام نخست، هانیه قلعه از تهران سکوی دوم و نادیا صابری از اصفهان و فهیمه فیضی فیض آباد از یزد به صورت مشترک رده سوم را در وزن منفی 46 کیلوگرم کسب کردند.

فتاحی در ادامه توضیح داد: در وزن منهای 49 کیلوگرم یاسمن کشاورز از البرز مدال طلا را بر گردن آویخت و نیان شاه محمدی مدال نقره را تصاحب کرد و زهرا کوهنورد از فارس و زهرا فیض آبادی از تهران به صورت مشترک مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه نمود: کیانا احمدی از استان یزد سکوی نخست، مریم ریاضی از البرز سکوی دوم و رؤیا سنگی از آذربایجان شرقی و اکرم شیخ لیوسی سکوی سوم این مسابقات را وزن منهای 53 کیلوگرم تصاحب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه روناک حسین زاده از کردستان در وزن منهای 57 کیلوگرم مدال طلا را با گذشتن از سد فاطمه شیرکوند از تهران به خود اختصاص داد، ابراز داشت: در این وزن زهرا عجم نوروزی از استان سمنان بر سکوی سومی این رقابت ها در این وزن ایستاد.

فتاحی در ادامه توضیح داد: زهرا میرزاجانی از تهران با شکست دادن ملکه طاهری از خوزستان در وزن منفی 62کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و سهیلا حاجت پور از اصفهان و فائزه افشاری نیز از همدان به صورت مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.

وی اضافه نمود: در وزن منهای 67 کیلوگرم شقایق صابونی مدال طلا را به خود اختصاص داد و کیمیا مشعوف از البرز با قبول شکست در برابر حریف تهرانی خود مدال نقره را بر گردن آویخت و الناز قانع از سمنان و سید زهرا حسینی از همدان به صورت مشترک مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه زهرا اسماعیلی از البرز در وزن منهای 73 کیلوگرم به مقام نخست دست یافت، ابراز داشت: زهرا قربانی از تهران نائب قهرمان و پریماه چراغی از خوزستان و آرزو احمدیان از کرمانشاه عنوان سومی این رقابت ها بودند.

فتاحی بابیان اینکه شهرزاد نقدی از کردستان در وزن مثبت 73 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، اضافه نمود: سمانه بنی آدم از آذربایجان شرقی سکوی دوم و نازنین شاه حسینی از سمنان و فاطمه شکر پور اوجور از تهران مشترک سوم شدند.

رقابت دانشجویان دانشگاه آزاد پسران چند روز پیش در سمنان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 103

به "سرانجام مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد، البرز فاتح رقابت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مسابقات تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد، البرز فاتح رقابت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید