این محورها برفی و بارانی است؛ توصیه مهم به مسافران ، آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور

به گزارش مجله 10 از 10، در پی بارش برف و باران، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، تردد روان جریان دارد و در آزادراه قزوین-کرج، ترافیک سنگین است.

این محورها برفی و بارانی است؛ توصیه مهم به مسافران ، آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور

به گزارش خبرنگاران، در پی بارش برف و باران در کشور، مرکز مدیریت راه های کشور اطلاعیه داد که محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت)، تردد روان جریان دارد.

بعلاوه در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، ترافیک سنگین است.

بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، همدان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان و مرکزی ادامه دارد و در بعضی از محورهای استان های خوزستان، خراسان جنوبی گیلان و بوشهر هم بارش باران در جریان است.

محور قدیم خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال و محور خرم آباد-کوهدشت انجام می گردد. بعلاوه محورهای شریانی ریگان-ایرانشهر و محور قدیم مشهد-ملک آباد و محورهای غیرشریانی پونل-خلخال، جاسک-بشاگرد، کلات-درگز مسدود شده اند.

محورهای دارای انسداد فصلی هم شامل لاسم-ارجمند، وازک-بلده، سروآباد-پاوه، سی سخت-پادنا، محور نو هشتگرد-طالقان و گنجنامه-تویسرکان می گردد.

در عین حال به مسافران توصیه می گردد درصورت ضرورت برای سفر، به وسیله سامانه 141 سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، از شرایط راه ها آگاه شوند؛ بعلاوه زنجیرچرخ همراه داشته باشند و سیستم گرمایشی ماشین را چک نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2307

به "این محورها برفی و بارانی است؛ توصیه مهم به مسافران ، آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این محورها برفی و بارانی است؛ توصیه مهم به مسافران ، آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید