پاساژهای دیدنی بانه کدام است؟

به گزارش مجله 10 از 10، اگر شما هم در سفر به بانه علاوه بر طبیعت گردی، در پی پاساژهایی برای خرید هستید که اجناس با کیفیت خوب و قیمت های مناسب داشته باشند، این مطلب را از دست ندهید.

پاساژهای دیدنی بانه کدام است؟

شما تابه حال فقط به قصد خرید، سفر رفته اید؟ آیا به صرفه است که برای خرید به یک شهر دیگر سفر کنید؟ یکی از این شهرها بانه است که بیشتر مردم برای خرید لوازم خانه به آنجا سفر می نمایند. ما در این مطلب از خبرنگاران به شما برترین پاساژهای شهر بانه را معرفی می کنیم، تا در سفر به بانه علاوه بر طبیعت گردی و بازدید از تماشای های بانه، خرید کنید.

پاساژ پاسارگاد

پاساژ پاسارگاد برای کسانی مناسب است که قصد خرید جهیزیه یا لوازم خانگی مرغوب را دارند. البته طبقه سوم این پاساژ، مخصوص لباس زنانه و بچه گانه است. بنابراین یک پاساژ خانوادگی محسوب می گردد.

پاساژ گلستان

تقریبا بیشتر پاساژهای بانه لوازم خانگی دارند، چون بیشتر مردم، اولین بار برای خرید لوازم خانگی به بانه سفر می نمایند. پاساژ گلستان بیشتر مورد توجه خانم هاست، چون خرید لوازم آرایشی با کیفیت که به پوست آسیب نزنند بسیار مهم است و این پاساژ منبعی از لوازم آرایشی خوب برای خانم های سخت پسند است.

پاساژ باران

اینجا یک بهشت رویایی برای خیاط ها و مزون دارهاست، چون هر پارچه ای که دوست دارند، اینجا پیدا می گردد. انواع پارچه های سنتی با نقوش قدیمی و پارچه های مدرن در پاساژ باران موجود است که یکی از برترین پاساژهای شهر بانه است.

پاساژ آزادی

پاساژ آزادی مملو از مغازه هایی است که انواع بدلیجات و زیورآلات را دارد. بعلاوه مغازه هایی که لوازم کادویی دارند، بنابراین می توانید سوغاتی های سفر خود را تهیه کنید. ضمن اینکه کسانی که دنبال دوربین های عکاسی هستند با گزینه های خوبی روبرو می شوند.

پاساژ آشتی

اینجا برای کسانی که عاشق خرید ادکلن های لوکس با قیمت مناسب هستند، یک رویای واقعی است. چون امکان ندارد عطری را بخواهید اما در پاساژ آشتی پیدا نکنید. لوازم صوتی و تصویری هم در پاساژ آشتی موجود است. بنابراین ممکن است موقع خرید ادکلن، یک هدفون هم خریداری کنید.

پاساژ ابراهیمی

در پاساژ ابراهیمی انواع محصولات دیجیتالی از کامپیوتر و لپ تاپ گرفته تا هندزفری و منوپاد را با قیمت های ایده آل می توانید خریداری کنید. با وجود اینکه بانه بیشتر به محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی معروفیت دارد، نباید از این پاساژ غافل شوید. چون بیشترین و با کیفیت ترین محصولات دیجیتالی در پاساژ ابراهیمی موجود است.

پاساژ خیام

اینجا بدون شک برترین پاساژ برای عکاسان است، چون تماشا برترین دوربین ها که معمولا در تهران با قیمت های نجومی به فروش می رسند، با یک قیمت معقول، مانند تعبیر یک رویاست.

پاساژ حاج محمد عزیزی

یک طبیعت گرد باید حتما یکبار به این پاساژ برود. در این پاساژ، انواع لوازم کوهنوردی، طبیعت گردی، ورزشی و کمپینگ را می توانید خریداری کنید. ضمن اینکه با خرید تجهیزات کامل سفر، می توانید کمپینگ هیجان انگیزی را بدون نگرانی تجربه کنید.

پاساژ بهشت بانه

بهشت واقعا نام برازنده ای برای این پاساژ است، چون هر چیزی که بخواهید در این پاساژ پیدا می کنید. از لوازم خانگی و دیجیتالی تا لباس و لوازم کادویی اینجا وجود دارد. در واقع اگر پاساژهای دیگر بانه خوب باشند، اینجا مثال عینی آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری است. برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری کوچه رنگی تهران کجاست؟ را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری 5 مقصد بی نظیر برای سفرهای تابستانی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2214

به "پاساژهای دیدنی بانه کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاساژهای دیدنی بانه کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید