وبینار کسب وکار خانوادگی؛ چالش ها و راهکارها برگزار می شود

به گزارش مجله 10 از 10، مدرسه کسب وکار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر وبینار کسب وکار خانوادگی: چالش ها و راهکارها در حوزه کسب وکارهای کوچک برگزار می کند.

وبینار کسب وکار خانوادگی؛ چالش ها و راهکارها برگزار می شود

با توجه به افزایش آمار کسب وکارهای خانوادگی و اهمیت و تاثیر این کسب وکارها در رشد و توسعه اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال پایدار جهت ورود نسل های آینده به بازار کار و بررسی تخصصی این دوره ها امری ضروری است. این وبینار دو ساعته که روز هیجدهم آذرماه از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود، بر دو بعد خانواده و کسب وکار تاکید دارد.

همچنین در ادامه این وبینار به معرفی دوره اصلی کسب وکار خانوادگی که به مدت 2 ماه و از طریق تعامل و تبادل تجربه میان صاحبان، مدیران و اعضای این کسب وکارها و مدرسان با انجام پروژه های واقعی در قالب کارگاه های آموزشی طراحی شده است، پرداخته می شود.

برای اطلاعات بیشتر از این وبینار و ثبت نام به این آدرس مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت نام در دوره اصلی از این لینک وارد شوید.

یکی از سخنران های این وبینار مریم سردشتی است؛ سردشتی دارای 15 سال تجربه فعالیت و کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای خانوادگی بوده و در حال حاضر موسس و رئیس هیات مدیره شرکت فعال در صنعت شبکه های کامپیوتری است.

همچنین سید محمد دهقان نیری، سخنران دیگر این وبینار دارای 30 سال تجربه فعالیت و کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای خانوادگی است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1472

به "وبینار کسب وکار خانوادگی؛ چالش ها و راهکارها برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار کسب وکار خانوادگی؛ چالش ها و راهکارها برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید