هتل هیلتون صلاله؛ یکی از لوکس ترین و زیباترین اقامتگاه های عمان، اقامت در عمارتی شبیه به قصر و مشرف به کرانه اقیانوس هند

به گزارش مجله 10 از 10، اقامتگاه ساحلی هیلتون صلاله یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های عمان است. این هتل در شهر صلاله و مشرف به کرانه اقیانوس هند قرار گرفته و نوید تعطیلاتی رویایی را به خریدارن بلیط هواپیما صلاله می دهد، چرا که ساختمانی شبیه به قصر دارد و این بنای زیبا در ساحل زیبا و چشم نوازی قرار گرفته و با درختان نخل احاطه شده است. از این گذشته، مجموعه هتل ها و اقامتگاه های هیلتون در سرتاسر جهان میزبان گردشگران هستند و راحتی خانه را برای مهمانانشان فراهم آورده اند.

هتل هیلتون صلاله؛ یکی از لوکس ترین و زیباترین اقامتگاه های عمان، اقامت در عمارتی شبیه به قصر و مشرف به کرانه اقیانوس هند

امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون صلاله

هتل هیلتون صلاله با سابقه درخشانی که در بیست و چند ساله گذشته داشته هر مهمانی را با لبخند رضایت راهی خانه اش می نماید. با اقامت در این هتل می توان اوقات فرح بخشی را در ساحل اختصاصی آن سپری کرد و در نزدیکی هتل غواصی کرد. در محوطه هتل و روبروی ساختمانش استخر بزرگ و زیبایی وجود دارد و حتی نیازی نیست حتما در آب دریا شنا کنید. هتل هیلتون رستوران های متنوع، پارکینگ و زمین تنیس دارد و هر گونه امکانات رفاهی را برای اقامتی آسوده مهیا نموده است. این هتل با فرودگاه بین المللی صلاله 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد و با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی دغدغه حمل و نقل را برای مهمانانش از بین برده است. هتل هیلتون صلاله پذیرای حیوانات خانگی مهمانانش هم است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

هتل هیتلون اتاق هایش را با تلفیق سبک مدرن و به کارگیری المان های سنتی دکور نموده و نتیجه کار چیز باشکوهی درآمده است. این هتل انواع مختلف اتاق ها را برای رزرو ارائه می دهد و در مجموع 147 اتاق و سوئیت قابل انتخاب هستند. تمام اتاق های هتل بسیار بزرگ و دلباز بوده و مشرف به بالکنی هستند که از آن جا می توان دریا، استخر و محوطه زیبای هتل را نظاره کرد. به احتمال زیاد در بیش تر اتاق های هتل Hilton Salalah Resort مهمانان نسیم صبحگاهی را روی خوش خواب های اتاقشان حس خواهند کرد. بخشی از اتاق های هتل مبلمان قرار داده شده و در قسمتی از آن میز کار است. تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، دراور، مینی بار، چای ساز، گاوصندوق و تلفن از امکاناتی هستند که در تمامی اتاق های هتل در اختیار مهمانان قرار داده می شوند.

امکانات سرگرمیی و خدمات دیگر هتل

همانطور که از مجموعه هتل های هیلتون انتظار می رود، اقامتگاه های این گروه هتل متناسب با موقعیت مکانی خود سرگرمیات متنوعی را برای خوش گذرانی مهمانانشان تدارک دیده اند. این هتل استخری برای بچه ها هم دارد و مهمانان می توانند در اوقات فراغتشان با سرسره آبی، سونا و اتاق بخار در کنار سرگرمی، تجدید انرژی نمایند. علاوه بر این، هتل هیلتون صلاله دارای مرکز بیزینس 24 ساعته و چندین اتاق جلسه و کنفرانس است و تجهیزات وی آی پی را برای برگزاری این ایونت ها در اختیار مهمانان قرار می دهد. بزرگ ترین سالن هتل Hilton صلاله 242 مترمربع است و برای مراسم های مختلف استفاده می گردد. در ضمن تمامی بخش های هتل Hilton Salalah Resort از جمله استخر، رستوران، اتاق ها، پله ها، آسانسور، میز پذیرش و مرکز بیزینس برای استفاده افراد توان جو بهینه شده اند و حتی ویلچر هم در اختیارشان قرار داده می گردد.

رستوران هتل

هتل هیلتون صلاله دارای 6 رستوران و کافه است؛ مهمانان می توانند بروشورهای راهنمای رستوران ها را که در اتاقشان قرار داده شده، مطالعه نموده و بدون اتلاف وقت رستوران موردنظر خود را انتخاب نمایند. برترین انتخاب برای صبحانه، رستوران Al Maha آن است که خوراکی ها و نوشیدنی های متنوعی را در بوفه خود دارد و از نظر مهمانان کیفیت صبحانه هایشان عالیست. یکی از رستوران های این هتل 24 ساعته باز بوده و غذاهایی بین المللی در آن به سبک سلف سرویس سرو می شوند و مهمانان می توانند با گوش سپردن به موسیقی های گوش نواز غذای خود را میل نمایند. در رستوران های دیگر این هتل غذاهای آسیایی، عربی، غذاهای عمانی و دریایی نیز طبخ و سرو می شوند.

فاصله هتل هیلتون صلاله تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل اوکاد صلاله: 0.4 کیلومتر

فاصله تا مسجد سلطان قابوس: 11.2 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه بین المللی صلاله: 11 کیلومتر

فاصله تا پارک ایتیین: 12.9 کیلومتر

فاصله تا وادی صحلنوت: 27.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2355

به "هتل هیلتون صلاله؛ یکی از لوکس ترین و زیباترین اقامتگاه های عمان، اقامت در عمارتی شبیه به قصر و مشرف به کرانه اقیانوس هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیلتون صلاله؛ یکی از لوکس ترین و زیباترین اقامتگاه های عمان، اقامت در عمارتی شبیه به قصر و مشرف به کرانه اقیانوس هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید