نمایندگان استان تهران براساس مناطق تقسیم و به مسائل مردم رسیدگی نمایند

به گزارش مجله 10 از 10، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان تهران باید براساس مناطق تهران تقسیم و به مسائل مردم رسیدگی نمایند.

نمایندگان استان تهران براساس مناطق تقسیم و به مسائل مردم رسیدگی نمایند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت:

جلسات مجمع نمایندگان استان تهران باید زمانبندی تعیین و ثابتی داشته باشد تا از وظیفه اصلی خودمان که نمایندگی مردم شهر است، باز نمانیم؛ بنده هم خودم را موظف می دانم به صورت مداوم در این جلسات شرکت کنم.

امروز بیش از هر چیز نیازمند ارتباط چهره به چهره و مستقیم با مردم هستیم. دیدار های مردمی بیش از آنکه برای مردم موثر باشد، برای ما اثرگذار است و باعث می گردد به طور مداوم در جریان مسائل از زبان مردم قرار بگیریم و طبق اولویت های مردم عمل کنیم.

نمایندگان استان تهران باید براساس مناطق تهران تقسیم و به مسائل مردم رسیدگی نمایند. بهتر است مساجدی را برای حضور نمایندگان در ساعت مشخص از هفته تعیین نموده و به مردم نیز اطلاع رسانی گردد تا برای بیان مسائل و مطالباتشان به نمایندگان حاضر مراجعه نمایند.

اگر در 4 موضوع مدرسه، محله، مسجد و منزل متمرکز شویم، بسیاری از مسائل مربوط به شهر تهران حل خواهد شد. علاوه بر جلسات چهره به چهره با مردم، برای آنالیز مسائل استان تهران، مجمع نمایندگان هر 15 روز یکبار پس از نماز مغرب و عشا جلسه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1219

به "نمایندگان استان تهران براساس مناطق تقسیم و به مسائل مردم رسیدگی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان استان تهران براساس مناطق تقسیم و به مسائل مردم رسیدگی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید