موافقت کشور مالزی با اعطای بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، با توجه به مذاکرات معاونت بورس و اداره امور دانشجویان خارج وزارت علوم، کشور مالزی، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتری) در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 2019-2018 موافقت کرد.

موافقت کشور مالزی با اعطای بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

بر همین اساس و بنا به سیاست های اعطایی بورس دول، علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی : https://mtcp.kln.gov.my نسبت به دریافت و تکمیل فرم های ثبت نام اولیه، در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ( edd.behdasht.gov.ir)، اقدام نمایند.

متقاضیان ضروریست، پس از تکمیل فرم ثبت نام، تمام مدارک و فرمهای تکمیل شده را به آدرس ایمیل[email protected]، [email protected] ارسال نمایند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و آماده سازی کامل مدارک، ضروریست، متقاضیان، اطلاعات درخواست شده را به دبیرخانه بورس دولت های خـارجی اداره کل بورس و اعـزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی ([email protected])ارسال نمایند.

متقاضیان برای ارسال مدارک اعلام شده، از تاریخ 23 خرداد 1397 برابر با 13 ژوئن 2018 تا پایـان وقـت اداری مـورخ 9 تیرماه 1397 برابر با 30 ژوئن 2018 فرص دارند. بدیهی است پس از سرانجام مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقبا اعلام می گردد. انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.

طبق سیاست های کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده 35 معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی مورخ 11 شهریور 1396 درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها را صرفا محدود به دانشگاه های داخل کشور نموده است، لذا بورس دولت های خارجی برای دوره های آغاز از دیپلم (کارشناسی و عمومی رشته های پزشکی) دراولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست.

در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی حتی برای (یک یا دو ترم) وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 481

به "موافقت کشور مالزی با اعطای بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت کشور مالزی با اعطای بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید