معرفی گلدکست استرالیا

به گزارش مجله 10 از 10، تعطیلات رویایی گلدکست فراموش نشدنی است!

اصولا هنگامی که می خواهیم به مسافرت برویم ابتدا جستجویی می کنیم تا اطلاعات کمی از آن منطقه از هر نظر داشته باشیم که آیا هزینه و وقتمان که قرار است چند روزی آن جا بگذرد ارزش این همه کار را دارد؟ اگر می خواهید چشمانتان را هنگامی که برمی خیزید با صدای مرغابی ها و صدای امواج دریا آن هم با یک طلوع زیبای خورشید بگشایید و یا صبحانه خود را در کنار سواحل میل نمایید آن هم بعد از یک ورزش ساحلی و یا اینکه اگر می خواهید آفتاب بگیرید و یک بدن برنزه ساحلی داشته باشید می توانید فقط چند لحظه کوتاه یک منطقه که تمام این ویژگی ها را دارد آنالیز کنید و مطمئن باشید لذت واقعی را خواهید چشید...

معرفی گلدکست استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به ساحل طلایی گلدکست خوش آمدید

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید بهتر است بگوییم حتما به ساحل طلایی آن یعنی گلدکست بروید و حسابی خوشگذرانی کنید و بیخیال جهان شوید. شهری کاملا توریستی که 414 کیلومترمربع مساحت دارد با جمعیتی حدود 638090 نفر که ششمین شهر پرجمعیت استرالیاست که تقریبا کل سال آفتابی است اگر تحمل تابستاتی داغ و نسبتا مرطوب ندارید زمستان خنک آن را حتما تجربه کنید.

از نظر جغرافیایی از شرق با اقیانوس آرام و از غرب رشته کوه های جداکننده و از جنوب ایالت نیوساوت و از شمال بریزی آن را در بر دارند.

چه کسانی حتما باید به به گلدکست سر بزنند؟

اگر فردی بسیار پر ماجرا هستید و یا فردی که فقط دنبال آرامش است و یا این که هر گونه خلقیات دیگری که دارید بروید ساحل های فراوان و برج های بلند این ساحل لذت ببرید چه از بالا به پایین خیره شوید چه پایین به بالا حتما گویا خدا تمام هنر طراحی زیبایی را به رختان خواهد کشید.

گلدکست، بهشتی برای موج سواران

آری اگر به دنبال هیجان و حس تجربه جدیدی هستید یا اگر می خواهید موج های با ارتفاعات بلند را ببینید، حتما آن را در گلدکست خواهید یافت چرا که بیشتر اوقات سال بهشتی برای موج سواران تلقی می گردد.

ساحل های گلدکست واقعا هنگامی که خیره می شوید با خود به فکر فرو می روید و می گویید اینجا اگر بهشت نیست کجاست گویا تمام جهان در این مکان ها ختم شده اند که بهشت این ساحل ها سرفرزپارادایزایت و اصلی ترین ساحل آن مین بیچ و عروس ساحل ها که همه آن را به پری دریایی می شناسند مرمیدبیچ و اگر به دنبال ساحلی به قدرت نخل باشید، به پالم بیچ می توانید بروید و یا اگر ساحل گسترده می خواهید بردبیچ و اگر خصوصیت ساحل برایتان فرقی ندارد، برلی بیچ بهترین گزینه است.

چرا باید به گلدکست برویم؟

اگر بعد از خواندن این ها بگویید اصلا چرا باید برویم ان جا باز هم می گوییم چون هم هیجان و هم ارامش همزمان را در آنجا خواهید یافت؛ چون فقط ساحل ها نیستند که شما را به وجد می اورند، پارک های آبی که سراسر شور و نشاط دارند با سرسره های بلند که می توانید در محیطی باز یا محیطی بسته این تجربه ها را به دست بیاورید. پلاژهای مجهز و یا هتل های لوکس و مراکز خرید همه و همه در این شهر قرار دارند.

تحصیل به همراه آرامش

شاید برایتان جالب باشد که شهری با این همه مکان های تفریحی آیا برای تحصیل هم جای مناسبی است یا خیر؛ جواب شما بله است زیرا که اولین دانشگاه خصوصی و غیرانتفاعی به نام باند در این شهر واقع شده است که شما هم می توانید جذب تفریحات آگلدکست شوید و هم تحصیل کنید.

پس چمدانتان را اماده کنید: اگر قصد رفتن به مسافرتی پر از مکان های تفریحی و ابشار و جنگل های وسیع و هر ان چه که در ذهنتان است را دارد، گلدکست در انتظار شماست.

منبع: زانکو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1370

به "معرفی گلدکست استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گلدکست استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید