معرفی هتل 5 ستاره هتل گرند حیات در سائوپائولو

به گزارش مجله 10 از 10، هتل گرند حیات سائوپائولو | Grand Hyatt Sao Paulo

این هتل لوکس، در منطقه Itaim Bibi در شهر زیبای سائوپائولو واقع شده است که یکی از برترین انتخاب های شما محسوب می گردد. از هتل گرند حیات سائوپائولو به راحتی می توانید به جاذبه های معروف شهر دسترسی پیدا نموده و اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا به معرفی هتل گرند حیات سائوپائولو Grand Hyatt Sao Paulo بپردازیم و ویژگی های رفاهی، خدماتی و فاصله آن تا جاذبه های شهر را بیان کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره هتل گرند حیات در سائوپائولو

خدمات رفاهی هتل گرند حیات سائوپائولو

پذیرش هتل 24 ساعته کار می نماید و در آنجا می توانید از دستگاه ATM و انبار چمدان استفاده کنید. ورود و خروج در این هتل به صورت اکسپرس (بدون معطلی) و یا خصوصی انجام خواهد شد. در این بخش بعلاوه راهنمای گردشگری در خدمت شما خواهد بود. اینترنت در هتل رایگان است و تمام قسمت های هتل، چه بخش های عمومی مانند لابی و رستوران و چه بخش های خصوصی نظیر اتاق ها را پوشش می دهد. خدمات خشکشویی و اتوشویی در هتل فراهم شده است که استفاده از آن برایتان هزینه مجزایی در بر خواهد داشت.

ترانسفر فرودگاه و حمل و نقل به جاذبه های شهر، با هزینه جداگانه امکان پذیر است. در این هتل ورود حیوانات خانگی آزاد و ملزم به پرداخت مبلغ جداگانه ای می باشد و امکاناتی نظیر سبد حیوانات خانگی و ظرف های غذاخوری برای آن ها فراهم شده است. فروشگاه های مختلفی در هتل موجود هستند که برای خرید پیشنهاد می گردد سری به آن ها بزنید. آسانسور برای رفت و آمد بین طبقه ها وجود دارد.

خدمات مهمانان کم توان و ناتوان نیز در هتل فراهم گشته است. طناب اضطراری و رمپ مخصوص ویلچر، بخشی از این امکانات هستند. در هتل پارکینگی موجود است که هزینه ای روزانه بابت استفاده از آن دریافت خواهد شد و نیازی به رزرو ندارید. خدمات VIP، اجاره ماشین و خدمات سفرهای کاری نظیر سایت کامپیوتر و مرکز برگزاری کنفرانس از دیگر خدمات رفاهی هتل هستند.

کارکنان هتل به زبان های پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل گرند حیات سائوپائولو

تفریحات هتل به چند مورد گوناگون تقسیم می شوند. یکی از آن ها، استخرهای روباز و سرپوشیده هتل است که در کنار آن ها سونای خشک و بخار هم وجود دارد. امکاناتی مانند حوله های مخصوص استخر، تخت و جایگاه های کنار آن، از دیگر مواردی است که در کنار استخر قابل استفاده می باشد. در این هتل یک باشگاه بدنسازی مجهز وجود دارد که یک مربی حرفه ای به شما آموزش های لازم را داده و یاری بسیاری می نماید.

دیگر تفریحات هتل مربوط به تراس آن است که جای خوبی برای استراحت است. بعلاوه فضای بیرون هتل، مبله شده است و بسیار برای یک گپ و گفت و استراحت عصرانه مناسب است.

رستوران های هتل

  • رستوران سی کالچر کاسیرا (C-Culture Caseira): این رستوران غذاهای پرتغالی، برزیلی و ایتالیایی سرو می نماید.
  • رستوران کینو (Kinu): رستوران ژاپنی که غذاهای بسیار خوشمزه مدرن ژاپنی سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

سرویس خواب اتاق ها بسیار با کیفیت هستند و جنس ملافه ها از نخ مرغوب مصری است. شما می توانید از میان بالشت های مختلفی که به شما ارائه می گردد، یکی را انتخاب کنید. در صورتی که آلرژی دارید، می توانید درخواست تخت های ضد حساسیت بدهید. سرویس مرتب کردن تخت هم از دیگر مواردی است که می توانید درخواست دهید. اتو و میز اتو، تلویزیون، گاوصندوق به سایز لپ تاپ و یخچال از دیگر لوازمی است که برای شما فراهم شده است.

تخت نوزاد یا گهواره به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد اما اگر سفارش تخت اضافه تشکی یا تاشو داشته باشید، هزینه مجزایی باید پرداخت کنید. اینترنت وای فای رایگان نیز در اینجا در دسترستان است. در سرویس حمام خصوصی اتاق ها ترکیب دوش و وان، خواهید یافت و لوازم آرایشی-بهداشتی متفاوتی نیز برای شما فراهم شده است. تهویه هوا و امکان کنترل دستی دمای اتاق باعث شده است که فضای اتاق مطابق دلخواه شما باشد.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت دیپلمات: این سوییت ها 55 متری هستند. یک تخت دونفره سوپر کینگ در آن ها موجود است.
  • کلاب کویین: این اتاق ها 55 متر مربع مساحت دارند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها گذاشته شده است.
  • کلاب کینگ: مساحت این مورد، 55 متر مربع است و یک تخت دونفره سوپر کینگ دارد.
  • اتاق های 1 کینگ: این اتاق ها 50 متر مربع مساحت دارند. یک تخت دونفره سوپر کینگ در آن ها موجود است.
  • سوییت گرند کینگ: 60 متری هستند و در آن ها یک تخت دونفره سوپر کینگ وجود دارد.
  • اتاق تویین: این اتاق ها 55 متری هستند و دو تخت تک نفره در آن ها قرار گرفته است.

فاصله هتل با جاذبه های سائوپائولو

  • پل کابلی سائوپائولو: از این پل 300 متر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده معمولا راه مستقیمی پیدا نمی کنید، اما اگر توانستید به آن طرف خیابان بروید، 5 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید مارکت پِلِیس اس پی: 500 متر هم این فروشگاه از شما دورتر است. 3 دقیقه ای با تاکسی و 10 دقیقه ای پیاده به آن جا می رسید.
  • مرکز خرید مورومبی: این فروشگاه از شما 600 متر فاصله دارد. با تاکسی 4 دقیقه ای، با اتوبوس 20 دقیقه ای و پیاده 10 دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید Cidade Jardim: فاصله آن از هتل 2 کیلومتر است. دسترسی به آنجا پیاده 42 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه طول خواهد کشید.
  • پارک برل مارکس: این پارک 3 کیلومتر از شما دورتر است. با تاکسی 6 دقیقه ای، پیاده 55 دقیقه ای و با اتوبوس 35 دقیقه ای می رسید.
  • سالن HSBS موزیک برزیل: تا اینجا 3.4 کیلومتر فاصله دارید. پیاده 45 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه بعد خواهید رسید. اگر با اتوبوس بروید، بین 40 دقیقه تا 1 ساعت در راه خواهید بود.
  • موزه هنر سائوپائولو: 8 کیلومتر از شما دورتر است که تا آنجا با تاکسی 17 دقیقه راه دارید. مترو هم شما را نیم ساعته می رساند.
  • سالن نمایش آلفا: تا این سالن 4.4 کیلومتر فاصله دارید. اگر تاکسی سوار شوید، بعد از 20 دقیقه، آنجا خواهید بود. مترو هم شما را 33 دقیقه ای می رساند.
  • کلیسای جامع سائوپائولو: 8 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای و با اتوبوس بعد از 45 دقیقه می رسید.
  • موزه هنری پیناکوتکا: این موزه 12 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی حدودا 30 دقیقه ای به آنجا می رسید. اگر با دیگر وسایل حمل و نقل عمومی بروید، بین 50 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد.
  • فرودگاه سائوپائولو-کُنگونهاس: از شما 4 کیلومتر فاصله دارد که 10 دقیقه ای با تاکسی و با اتوبوس 50 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه بین المللی گوارالوس: این فرودگاه 6 کیلومتر از شما دورتر می باشد. با تاکسی که بروید 45 دقیقه ای خواهید رسید. با اتوبوس و مترو هم می توانید بروید اما باید چندین خط عوض کنید و حدود 2 ساعت در راه خواهید بود.

موقعیت هتل گرند حیات سائوپائولو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سائوپائولو، ایتایم بیبی، 13301، خیابان ناکوئس یونیداس

Avenida das Nações Unidas, 13301, Itaim Bibi, Sao Paulo, CEP 04578-000, Brazil

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2139

به "معرفی هتل 5 ستاره هتل گرند حیات در سائوپائولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره هتل گرند حیات در سائوپائولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید