معرفی هتل 4 ستاره رویال در سنگاپور

به گزارش مجله 10 از 10، هتل رویال سنگاپور | Royal Hotel سنگاپور

در سنگاپور مدرن، هتل رویال را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل 331 اتاق دارد و در کنار مرکز خرید اورکارد رود قرار گرفته است. محله ای که هتل در آن واقع است یکی از محله های مدرن سنگاپور است و رفت و آمد با ایستگاه مترو که در فاصله 3 دقیقه ای هتل قرار گرفته، بسیار کار شما را راحت نموده است. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا هتل رویال سنگاپور (Royal Hotel سنگاپور) را به شما معرفی کنیم و ویژگی هایی نظیر خدمات رفاهی، تفریحی و همچنین فاصله آن را با جاذبه های معروف سنگاپور بیان کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره رویال در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل رویال سنگاپور

خدماتی که در بخش پذیرش به شما ارائه می گردد عبارتند از: جوابدهی 24 ساعته، انبار چمدان، صرافی و خدمات تور. از دیگر موارد می توان به فروشگاه های مختلف مانند فروشگاه خرید سوغاتی اشاره نمود. پارکینگ برای استفاده مهمانان آماده شده که شرایط استفاده افراد کم توان و ناتوان نیز در آن فراهم شده است. سرویس نظافت روزانه نیز توسط کارکنان هتل انجام می گردد.

اگر در سفرتان احتیاج به آرایشگاه پیدا کردید، می توانید از آرایشگاه داخل هتل استفاده کنید. بخش های مجزایی در هتل برای سیگار کشیدن آماده شده که این موضوع باعث شده که همه راحت باشند. آسانسور و دستگاه فروش اتوماتیک (Vending Machine) نوشیدنی نیز در هتل وجود دارد که می توانید با دادن پول و بدون هدر رفتن وقت تان یک آبمیوه، نوشابه و یا هر چه که دوست دارید، از آن بگیرید.

این هتل، 3 اتاق کنفرانس دارد که هزینه آن ها مانند دیگر خدماتی که برای سفرهای کاری تعبیه شده، نظیر دستگاه فکس و کپی، مجزا از هزینه اتاق تان می باشد. کارکنان هتل رویال سنگاپور به زبان های چینی، فیلیپینی، مالایایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 15:00 و ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل رویال سنگاپور

از استخر هتل می توانید در تمام طول سال استفاده کنید. باشگاه تناسب اندام هم در این هتل موجود می باشد که از دیگر امکانات تفریحی آن محسوب می گردد.

رستوران های هتل

  • کافی شاپ تریشا (Trishaw Coffee House): این رستوران 24 ساعته کار می نماید و تمام وعده های غذایی را می توانید در آن جا میل کنید.
  • رستوران هپی جوی (HappyJoy): برای ناهار و شام، این رستوران غذاهای بسیار باکیفیت چینی ارائه می دهد که هر روز باز است.

امکانات اتاق های هتل

در تمام اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با پوشش کانال های جهانی موجود است که در بخش نشیمن می توانید آن را تماشا کنید. میز کار به همراه روزنامه رایگان نیز برای شما آماده شده است. در هتل رویال می توانید از بین تشک های متفاوت، یکی را انتخاب کنید و اگر خانوادگی سفر می کنید، از یکی از اتاق هایی که بین آن ها در وجود دارد، استفاده کنید. دمپایی، تلفن، سشوار و میز اتو (در صورت درخواست) نیز در اتاق های هتل رویال سنگاپور موجود می باشد.

همه اتاق ها همچنین، دارای گاوصندوق کوچک هستند که اشیاء قیمتی و پول هایتان را می توانید در آن جا بگذارید. یخچال کوچک موجود در اتاق نیز برای شما فراهم شده است؛ البته در نظر بگیرید که خوراکی های داخل آن رایگان نمی باشند. وای فای رایگان و دستگاه چای یا قهوه ساز، از دیگر امکاناتی هستند که هتل رویال برای مهمانان آماده نموده است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق خانوادگی: 32 متر فضا دارند که در آن یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره وجود دارد.
  • اتاق سوپریر دونفره و یا تک نفره: 30 متر می باشند که در آن یک تخت دونفره و یا یک تخت تک نفره وجود دارد که شما دید شهر را از این اتاق ها دارید.
  • سوییت اکسکیوتیو: با دید شهر، این سوییت ها 49 متر می باشند که یک تخت دونفره کینگ و یا تک نفره در آن ها موجود است.
  • اتاق دلوکس: 30 متر به همراه دید شهر هستند که یک تخت دونفره کویین در آن هاست.

فاصله با جاذبه های سنگاپور

  • ایستگاه مترو (قطار شهری) نُوِنا: 5 دقیقه پیاده روی دارد و به بسیاری از جاذبه ها را می توانید توسط این قطارها بروید.
  • مرکز خرید یونایند اسکوئر: 500 متر از شما دورتر است که پیاده روی به آن جا 6 دقیقه و با تاکسی هم 5 دقیقه ای می رسید.
  • مسجد عبدالغور: با شما 4 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی، 13 دقیقه و با اتوبوس 14 دقیقه در راه خواهید بود.
  • نیوتن فود سنتر: 900 متر است که پیاده روی به آن جا 10 دقیقه و با تاکسی 3 دقیقه زمان می برد. اتوبوس نیز 7 دقیقه ای شما را می برد.
  • فروشگاه ژونکشان: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد که با اتوبوس 10 دقیقه ای به آن جا می رسید. اگر تاکسی سوار شوید، 8 دقیقه و پیاده نیز 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فار ایست پلازا: 4 کیلومتر است. اگر پیاده بروید، 21 دقیقه و با تاکسی 4 دقیقه بعد آن جا خواهید بود. اتوبوس هم می توانید سوار شوید که 7 دقیقه زمان می برد.
  • محله تیونگ بارو: این محله از شما 4 کیلومتر دورتر است که باید 15 دقیقه و با اتوبوس 28 دقیقه را در نظر بگیرید.
  • مرکز خرید پاراگون: 6 کیلومتر است که نیم ساعت پیاده روی دارد. با اتوبوس 15 دقیقه ای و با تاکسی 7 دقیقه ای به این جاذبه می رسید.
  • مرکز خرید آی او اِن: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی شما را 5 دقیقه ای به آن جا می رساند. توسط اتوبوس بعد از 12 دقیقه و پیاده نیز بعد از 26 دقیقه به آن جا می رسید.
  • موزه هنر سنگاپور: 4 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه، با اتوبوس 6 دقیقه و پیاده 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • رافلز سیتی: 3 کیلومتر از شما دورتر می باشد. اگر توسط تاکسی بروید، 12 دقیقه ای به آن جا می رسید. استفاده از اتوبوس 13 دقیقه و پیاده 45 دقیقه طول می کشد.
  • اسکله های کلارک و رابرتسون: 3 کیلومتر با هتل رویال سنگاپور فاصله دارد که با تاکسی 10 دقیقه، با اتوبوس 20 دقیقه و پیاده روی به آن جا حدود 50 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید سانتک سیتی: 2 کیلومتر مسافت آن را با تاکسی 15 دقیقه ای طی خواهید کرد. با اتوبوس می توانید بعد از 24 دقیقه و پیاده نیز بعد از 50 دقیقه به آن جا برسید.
  • فاصله تا درختان غول پیکر بی: این جاذبه با شما 7 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی حدودا 16 دقیقه ای شما را می رساند. اتوبوس و قطار شهری نیز حدودا 30 دقیقه طول می کشد.
  • استودیو یونیورسال سنگاپور: 3 کیلومتر از شما فاصله دارد. با تاکسی حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس شما را 24 دقیقه بعد و قطار شهری 22 دقیقه بعد به این استودیو می رساند.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی چانگی: 20 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی در ترافیک عادی 25 دقیقه تا آن جا زمان خواهد برد. اتوبوس و قطار شهری نیز حدودا 1 ساعت زمان می خواهند.

موقعیت هتل رویال سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنگاپور 307964، نونا، خیابان نونا

36 Newton Road, Novena, 307964 سنگاپور, سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 410

به "معرفی هتل 4 ستاره رویال در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره رویال در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید