معینات فنی کسپر، کوچک ترین شاسی بلند هیوندای معین شد

به گزارش مجله 10 از 10، شرکت هیوندای طی سال های گذشته به اندازه چشمگیری سبد محصولات خود به ویژه بخش کراس اوورها را توسعه داده و محصولات مدرنی را به بازار عرضه نموده است. درواقع این خودروساز کره ای با تنوع سبد محصولات خود توانسته است نگاه مشتریان مختلف را به خود جلب کند و آمار فروش بسیار زیادی را به ثبت برساند. هیوندای در حوزه عرضه کراس اوورهای پایه و کوچک نیز تخصص خاصی دارد و با عرضه هیوندای ونیو در بازار آمریکا و هیوندای بایون در اروپا توانایی های خود را به اثبات رسانده است.

معینات فنی کسپر، کوچک ترین شاسی بلند هیوندای معین شد

کسپر (Casper) به عنوان کوچک ترین و مقرون به صرفه ترین کراس اوور این برند کره ای محسوب می گردد. کسپر در کلاس کراس اوور شهری 5 در و در ابعاد بسیار جمع و جور فراوری می گردد. خودرو از منظر ابعاد برابر با 3595 میلی متر در طول، 1595 میلی متر در عرض و 1575 میلی متر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2400 میلی متر است.

در نمای جلوی کسپر شاهد چراغ های روشنایی روز باریکی هستیم که در زمینه مشکی نصب شده است و به شکل یکپارچه در جلوی خودرو امتداد دارد. نشان هیوندای نیز در وسط آنها خودنمایی می نماید. چراغ های گرد نیز در پایین جلوپنجره به شکل یکپارچه به چشم می خورد که به رنگ نقره ای است. چنین سبک طراحی را تا به امروز در سایر محصولات هیوندای ندیده ایم.

در بخش عقب کسپر، کوچک ترین شاسی بلند هیوندای شاهد هماهنگی مناسبی با بخش جلو هستیم. از ویژگی های مهم طراحی بخش عقب هیوندای کسپر می توان به طرح چراغ های گرد به همراه دیفیوزر اشاره نمود. به طور کلی این خودرو کوچک و مالی از ظاهر جذابی بهره می برد و با وجود سادگی نسبت به خودروهای هم رده در جایگاه ویژه ای قرار می گیرد. وزن خالص این خودرو نیز از 985 تا 1060 کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه نیز از موتور 3 سیلندر 1 لیتری تنفس طبیعی با 75 اسب بخار خروجی و گشتاور 95 نیوتن متر استفاده شده است. نمونه توربوشارژ همین پیشرانه با 99 اسب بخار خروجی و گشتاور 172 نیوتن متر نیز قابل سفارش است. هر دو تریم با جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیکهماهنگ می گردد که با محور جلو در ارتباط است.

جایگاه های ردیف جلوی این کوچک ترین شاسی بلند هیوندای هم قابل تاشدن است، درحالی که جایگاه­ های عقب را می­ توان تا حداکثر 160 میلی متر جا به جا کرد و فضای محفظه بار را تا 301 لیتر افزایش داد. غیر از این، جایگاه­ های عقب نیز قابلیت تا شدن دارد و تا 39 درجه خم می ­گردد. بنابراین می­ توان اشیایی به طول 2.959 متر را نیز با هیوندای کسپر جا به جا کرد.

قیمت پایه کوچک ترین شاسی بلند هیوندای 11400 دلار است و از امکانات آن می توان به موارد زیر اشار کرد:

  • رینگ های 15 اینچی فولادی
  • 6 ایربگ
  • آینه های مجهز به جمع کننده الکتریکی
  • تنظیم دستی جایگاه راننده
  • سنسور پارک عقب
  • ترمز پارک پدالی
  • هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط
  • کروز کنترل
  • هشدار برخورد
  • نور بالای اتوماتیک
  • دی لایت

خرید و فروش و قیمت خودرو هیوندای

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2220

به "معینات فنی کسپر، کوچک ترین شاسی بلند هیوندای معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معینات فنی کسپر، کوچک ترین شاسی بلند هیوندای معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید