مستند رویای یک اسب در پنج جشنواره فیلم معتبر دنیا

به گزارش مجله 10 از 10، مستند رویای یک اسب به کارگردانی مرجان خسروی در پنج جشنواره معتبر جهانی پذیرفته و به رقابت خواهد پرداخت.

مستند رویای یک اسب در پنج جشنواره فیلم معتبر دنیا

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، رویای یک اسب به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه کنندگی میلاد خسروی و ساجده سرایی در پنج جشنواره بین المللی نانسی فرانسه، سائوپائولوی برزیل، بلگراد صربستان، شارجه امارات و مذهب امروز ایتالیا پذیرفته و به نمایش در خواهد آمد.

این مستند در ماه جاری در بخش رقابت اصلی بیست وهشتمین دوره جشنواره فیلم های نانسی فرانسه (26 آگوست تا 4 سپتامبر) و سی وسومین دوره جشنواره فیلم های کوتاه سائوپائولوی برزیل (18 تا 28 آگوست) و در ماه های سپتامبر و اکتبر در سی ویکمین دوره جشنواره فیلم های قوم نگارانه بلگراد (3 تا 6 اکتبر)، نهمین دوره جشنواره فیلم های کودک و نوجوان شارجه امارات (9 تا 15 اکتبر) و بیست وپنجمین دوره جشنواره مذهب امروز ایتالیا (14 تا 21 سپتامبر) در بخش های رقابتی مختلف، شرکت خواهد نمود.

رویای یک اسب آخرین ساخته مرجان خسروی که پیش از این در اولین حضور جهانی خود در جشنواره مستند کراکوف لهستان نامزد دریافت برترین مستند کوتاه شده است، داستان تمثیلی دختر 15ساله عشایری را روایت می نماید که به دور از فضای مدرن شهری در اندیشه آرزو های بزرگی است، آرزو هایی فراتر از کوه هایی که او را احاطه نموده اند.

مرجان خسروی در سال های اخیر با ساخت فیلم های برف می نامد و وادیار در جشنواره های مهمی مثل ایدفای آمستردام، اوپسالای سوئد، اودنسه دانمارک و دی ام زد کره جنوبی حضور داشته و برای کارگردانی برف می نامد پیروز به کسب جایزه برترین فیلم مستند بلند جشنواره بیگ اسکای (جشنواره مورد تأیید اسکار) شده است.

عرضه و پخش جهانی فیلم رویای یک اسب بر عهده شرکت 7Springs Pictures به مدیریت میلاد خسروی است. سایر عوامل این مستند عبارتند از:

فیلم بردار: مهدی آزادی، تدوین گر: لقمان سخنور، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره چیان، دستیار تدوین: سمانه میقانی، مجری طرح: محمود نور محمدی و مشاور رسانه ای: علی کشاورز

خبرنگاران فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2239

به "مستند رویای یک اسب در پنج جشنواره فیلم معتبر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستند رویای یک اسب در پنج جشنواره فیلم معتبر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید