مجید صالحی راز ازدواجش را فاش کرد

به گزارش مجله 10 از 10، مجید صالحی ماجرای ناگفته ازدواجش را در برنامه دورهمی بازگو کرد! مجید صالحی بازیگر محبوب کشورمان با انتشار عکسی از همسرش نوشت:

مجید صالحی راز ازدواجش را فاش کرد

رامینه عزیز، رفیق همیشگی، روز جهانی زن بر تو مبارک????

از اینکه سالها همواره دوست و همراه خوبی بودی و هستی و در طول زندگی حتی در غیاب من که حاصل اجبار شرایط کاری بود تمام توجه و محبتت رو معطوف فرزندانمون کردی واقعا متشکرم .

امیدوارم همچنان برای اعتلای هنرها و توانمندی های خود بکوشی????????????????

????توجه توجه ????

در پی دایرکت ها و کامنتای نگران های همواره در صحنه که پرسیدند ما بالاخره نفهمیدیم چطور ازدواج کردید؟????

در پاسخ باید بگویم راستش ما هم مثل اغلب ازدواج ها با هم آشنا و دوست شدیم (و البته پیش از بیماری مادر مرحومه بنده)بعد این دوستی هر روز شیرین و شیرین تر شد و روزی پیشنهاد ازدواج دادم و (البته صد در صد ایشون هم با خودشون گفتند؛ چه کسی آقا تر، باحال تر، جذاب تر، بامزه تر، دوست داشتنی تر از مجید????????????) از شوخی گذشته ایشون پذیرفتند، ازدواج کردیم.

????و اما سوال دوم در خصوص شغل همسرم: تخصص و تحصیلات همسر من مترجمی زبان انگلیسی بود و هست و الان هم در کنارش کار دکور کیک انجام میدن .این هم جوابی برای کنجکاوها ????و نه ایشان پرستار مادرم نبودند؛ اما در آن دوران سخت و ناراحت کننده زمان بیماری مادرم؛ یاری و همراه بنده و خانواده ام بودند.البته که به قول خودشون پرستاری مادر ، چه مادر بنده چه مادر خودشان افتخاریست براشون????

و جا داره تو این وانفسای کرونایی از کل دوستان عرصه سلامت به خصوص پرستارهای عزیز و گرامی هم تشکر ویژه و قدردانی کنیم. ????????????????????????????????????????????????

منبع: همگردی
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1652

به "مجید صالحی راز ازدواجش را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید صالحی راز ازدواجش را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید