قیمت خودرو در کانادا - ماشین های دانشجویی

به گزارش مجله 10 از 10، قیمت خودرو در کانادا -کمتر از 5000 دلار

قیمت خودرو در کانادا همیشه برای دانشجویان ایرانی بسیار جذاب بوده است. چراکه قیمت خودرو ها در کانادا نسبت به ایران بسیار نازل بوده و اصولا قابل قیاس نیست. گاها می توان خودرو های ژاپنی یا کره ای را با قیمت بسیار پایین ، حتی در حد یک پراید دست دوم در ایران خرید. در این پست قصد داریم قیمت خودرو های دست دوم در کانادا را آنالیز کنیم ، اما بزودی مطلبی نیز مرتبط با بهترین خودرو های نو برای دانشجویان در کانادا را هم منتشر خواهیم کرد.

قیمت خودرو در کانادا - ماشین های دانشجویی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

برای اینکه مستند از قیمت خودرو های دست دوم در کانادا سخن گفته باشیم. مستقیما از وب سایت کریگزلیست (Craigs List) که پرطرفدار ترین وبسایت خرید و فروش اجناس دست دوم در کانادا و آمریکاست ، اتوموبیل ها را انتخاب می کنیم.

1- هوندا سیویک مدل 2006 به بالا

اصولا هوندا را می توان یکی از پرطرفدارترین خودرو های کانادا نامید. این خودروی اصالتا ژاپنی سالهاست که در کانادا فراوری و مونتاژ می گردد. علیرغم رعایت کردن استاندارد های ایمنی حتی در مدل های پایین ، این خودرو در کانادا به عنوان یک خودرو کم مصرف و کم خرج شناخته می گردد که قیمت مناسبی هم دارد. در این بین هوندا سیویک بعنوان مدل کوچک و کم مصرف هوندا بسیار مورد علاقه دانشجویان می باشد.

هوندا سیویک 2006 برای فروش در ونکوور-کانادا :

شرایط : عالی بدون تصادف

قیمت هوندا سیویک : 3500 دلار کانادا

کارکرد : 247000 کیلومتر

رنگ : آبی

تریم : LX

گیربکس : اتوماتیک

عکسهای هوندا سیویک :

2 - تویوتا یاریس مدل 2006 به بالا

کمپانی خودروسازی تویوتا همیشه به ساخت خودرو های با دوام مشهور است. اتومبیل هایی با فراوری انبوه و یک قرن اعتماد خریداران. در این میان خودرو های سایز کوچک تویوتا مانند : تویوتا اکو ، تویوتا یاریس و تویوتا کرولا بدلیل قیمت مناسب همیشه مورد توجه دانشجویان بوده است. بین سه مدل یاد شده تویوتا یاریس ترکیبی از قیمت مناسب و امکانات خوب و مصرف و استهلاک پایین است. خودرو های یاریس که اخیرا فراوری می شوند برقی و هیبریدی هستند . اما خودرو های تویوتا یاریس مدل 2006 با اینکه بنزینی هستند اما مصرف بنزین آن به شکل چشمگیری پایین است.

تویوتا یاریس 2006 برای فروش در ونکوور-کانادا :

شرایط : عالی بدون تصادف

قیمت تویوتا یاریس : 2700 دلار کانادا

کارکرد : 245000 کیلومتر

رنگ : قرمز

کلاس: هاچ بک

گیربکس : دستی

عکسهای تویوتا یاریس :

3- نیسان سنترا مدل 2006 به بالا

قیمت خودرو در کانادا با ایران قابل قیاس نیست و گاها بدلیل جمع شدن هزینه گمرک با قیمت اتومبیل ، خودرو های صفر کیلومتر 2 برابر سایر کشور هایی با تجارت آزاد قیمت دارد. اما قیمت خودرو های دست دوم اختلاف را از این هم فراتر برده و اتومبیلی از یک برند با 10 سال کار گاها در ایران تا 5 برابر کانادا قیمت گذاری میگردد. قصد داریم نیسان را معرفی کنیم. نیسان سنترا از مدل هاییست که به وفور در کانادا یافت میگردد. شاید به اندازه دو همگروه قبلی محبوب نباشد، اما قیمت مناسب در قبال امکانات خوب نیسان سنترا را به اتومبیل مورد علاقه دانشجویان تبدیل می نماید. نیسان سنترا ساخت سال 2006 به بعد عمدتا خودروی سواری کوچک اما راحت محسوب میگردد. حجم موتور دو لیتری آن مصرف بنزین خیلی مالی را نوید نمی دهد. اما همچنان استهلاک پایین خودرو های ژاپنی این برند محبوب را نیز شامل میگردد.

نیسان سنترا 2007 برای فروش در ونکوور-کانادا :

شرایط : خوب

قیمت نیسان سنترا : 4000 دلار کانادا

کارکرد : 220000 کیلومتر

رنگ : آبی

حجم موتور: 2 لیتر

گیربکس : اتوماتیک

عکسهای نیسان سنترا :

دیدن این تصاویر را از دست ندهید :

  • آلبوم عکسهای کانادا به انتخاب گردشگران
  • عکسهای دیده نشده از آبگرم هریسون کانادا
  • گالری فیلم های زیبا از کانادا

4 - فولکس واگن جتا مدل 2006 به بالا

وقتی صحبت از دوام به میان میاید ، خودرو های آلمانی بسیار خوش می درخشند . اما هنگامی که صحبت از هزینه های نگهداری میگردد بایستی با احتیاط بیشتری به سراغ اتومبیل های آلمانی رفت چرا که شاید قیمت خودرو در کانادا مناسب باشد اما هزینه های تعمیرات بسیار بالاست. با این وجود خودروسازی فولکس واگن توانسته تعادل خوبی بین کیفیت فراوری و هزینه های نگهداری برقرار کند. فولکس واگن هایی که در کانادا هستند اغلب زیر نظر کارخانه مرکزی در آلمان ، اما در کشور آمریکا فراوری می گردند. خودرو های فولکس واگن جتا و گلف همیشه با موتور های قدرتمند و شتاب بالا مورد توجه جوانان بوده اند. در کانادا نیز دانشجویان در قیمتهای زیر 5000 دلار فولکس واگن جتا را به بسیاری خودرو های دیگر ترجیح می دهند.

فولکس واگن جتا 2006 برای فروش در ونکوور-کانادا :

شرایط : عالی بدون تصادف

قیمت فولکس واگن جتا : 4000 دلار کانادا

کارکرد : 219000 کیلومتر

رنگ : مشکی

حجم موتور: 2/5 لیتر

گیربکس : اتوماتیک

عکسهای فولکس واگن جتا :

5 - مزدا 3 مدل 2006 و بالاتر

باز هم خودرو ژاپنی ! شاید بتوان گفت خودرو های ژاپنی به خوبی اعتماد مردم آمریکای شمالی را جلب نموده اند. اگر بخواهیم قیمت خودرو در کانادا را آنالیز کنیم، خودرو های ژاپنی خوش قیمت ترین اتومبیل ها هستند که افت قیمت کمی را هم به مرور زمان تجربه می نمایند. گاها خودرو های کره ای با امکانات فراوان هنوز نتوانسته اند جای خودرو های ژاپنی در کانادا را بگیرند. البته که خودرو های چینی که بازار ایران را پر نموده اند اصولا در بازار کانادا جایی ندارند (من فقط یکبار آگهی یک موتور اسکوتر لیفان دیدم و در سفر به کوبا خودرو جیلی را مشاهده کردم و دیگر هیچ).

مزدا نام قدیمی و قابل اعتماد در صنعت خودرو سازی دنیا، بعد از معرفی مزدا 3 فروش فوق العاده ای را کسب کرد. کانادایی ها نیز مستثنی نبوده و از این مدل استقبال فراوانی کردند. از آنجا که مزدا 3 در ایران نیز مونتاژ و فروخته می شد لزومی به معرفی این مدل نمی بینیم و فقط توجه شما را به اختلاف قیمت مزدا 3 کار نموده در کانادا و ایران جلب می نماییم.

مزدا 3 - 2006 برای فروش در ونکوور-کانادا :

شرایط : عالی بدون تصادف

قیمت مزدا 3 : 3000 دلار کانادا

کارکرد : 255000 کیلومتر

رنگ : آبی

کلاس: هاچ بک

گیربکس : دستی

عکسهای مزدا 3 :

به وسیله فرم زیر ما را از نظرات و نیازمندیهای اطلاعاتی خود در خصوص تحصیل و زندگی در کانادا مطلع کنید.

موسسه مهاجرتی خبرنگاران در ونکوور کانادا همیشه پلی مطمئن برای تحصیل در کانادا بوده است.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 969

به "قیمت خودرو در کانادا - ماشین های دانشجویی" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت خودرو در کانادا - ماشین های دانشجویی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودرو در کانادا - ماشین های دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید