شگفتی شهروندان با دیدن حیوانات سیرک در خیابان!

به گزارش مجله 10 از 10، فرار یک گورخر به همراه دو اسب متعلق به یک گروه سیرک فرانسوی و پرسه آنها در سطح شهر موجب شگفتی شهروندان فرانسوی شد.

شگفتی شهروندان با دیدن حیوانات سیرک در خیابان!

به گزارش خبرنگار، به تازگی پرسه یک گور خر به همراه دو اسب در خیابان های یکی از مناطق حومه پاریس موجب شگفتی شهروندان محلی شد. در ویدئویی هایی که در فضای مجازی منتشر شده است این حیوانات را در خیابان و در حال فرار کردن نشان می دهد. پس از انتشار این ویدئو معین شد که این گور خر به همراه اسب ها از یک سیرک فرار نموده اند.

بنا به گزارش هافینگتون پست، این حیوانات که از یک سیرک در شهر اورمِسون سورمارنه فرار نموده بودند وارد شهر چامپیگنی سور مارنه در حومه پاریس شدند. صاحب سیرک بادین به رسانه ها گفت که این حیوانات اهلی بودند و از منطقه ای که محل اجرای سیرک بود زیاد دور نشده بودند. آقای مولوت ، در این باره گفت: این اتفاق زمانی افتاد که درب محلی که این حیوانات نگهداری می شدند باز شده بود. این سه حیوان به مدت 15 دقیقه گم شده بودند، اما خاتمه دوباره به محل سیرک بازگردانده شدند.

: موجود سیاه عجیبی که کاربران را سردرگم کرد!

اما ویدئویی که این حیوانات را در حال فرار در حومه پاریس نشان می داد توجه کاربران توئیتر را را به خود جلب کرد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر بیش از 200 هزار بیننده داشته است. ویدئوی دیگر نیز که در یکی از پلتفرم های اجتماعی دیگر منتشر شد بیش از 10 هزار بیننده داشت. هر سه حیوان در این دو ویدئو در حال دویدن در خیابان دیده می شدند.

لازم به ذکر است؛ فرار این سه حیوان از این سیرک در فرانسه درحالی خبرساز می گردد که در سال 2017 نیز فرار یک فیل از سیرکی در ویسکانسین آمریکا خبرساز شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1047

به "شگفتی شهروندان با دیدن حیوانات سیرک در خیابان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی شهروندان با دیدن حیوانات سیرک در خیابان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید