شعبه پردیس فارابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد

به گزارش مجله 10 از 10، تهران (پانا) - پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شعبه پردیس فارابی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، استاندار قم، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، سرپرست شعبه پردیس فارابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران و رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران افتتاح شد.

شعبه پردیس فارابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، عباس زارعی هنزکی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به شتاب دریافت رشد و توسعه اشاره نمود و اظهار کرد: پارک علم وفناوری دانشگاه تهران با سابقه نزدیک به بیست سال فعالیت ، به یک پارک در سطح جهانی تبدیل شده است و آنچه را که ایجاد می نماید در جهان به فروش می رساند.

وی در ادامه اضافه کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، زنجیره ارزشی خود را براساس ایده تا بازار و مطابق با قاعده این موضوع در پارک ها پیش می برد. دانشگاه تهران، دانشگاهی جامع است و تمام نظم و انتظام حوزه آموزش و پژوهش را پوشش می دهد. در حین اجرای آموزش و پژوهش، مباحث نوآوری و اختراعات نیز مطرح می شوند، که تبدیل این موارد به فناوری، وظیفه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

وی با اشاره به گستردگی و پراکندگی دانشگاه تهران به این نکته پرداخت که در راستای پیاده سازی اصل اول انقلاب صنعتی چهارم یعنی اصل ادغام، شبکه فناوری دانشگاه تهران طراحی و اجرا شده است تا تمام اجزا در یک شبکه سازمان دهی شوند و خدمت رسانی از این طریق صورت گیرد.

زارعی هنزکی ادامه داد: کل فضای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اکوسیستمی است که هم شرکت ها و هم دستگاه های مختلف کنار هم قرار می گیرند؛ یعنی محیط بازی است که همه افراد آشنا با چهارچوب فعالیت در پارک می توانند در این فضا کار نمایند و هم از آنجایی که هدف پارک یک فضای باز است و محدود به دیوار نیست، هر فرد خلاق و نوآور می تواند در این پارک حضور یابد.

سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بر همراهیشان در تجهیز سوله 1000 متری جهت راه اندازی مرکز نوآوری و همچنین یاری در ساخت ساختمان درحال احداث جهت استقرار شرکت های فناور را تاکید نمود.

در این افتتاحیه از شرکت های دانش بنیان در حوزه ابزار طب و محصولات پلیمری و شیمیایی بازدید به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1563

به "شعبه پردیس فارابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه پردیس فارابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید