تور استرالیا ارزان: سیل برق آسا در ملبورن باعث قطع برق هزاران نفر و تغییر مقصد هواپیماها شد

به گزارش مجله 10 از 10، سیل برق آسا در ملبورن باعث اختلال در شهر شد و نه تنها برق هزاران نفر را قطع کرد، بلکه تاخیر حرکت قطارها و تغییر مقصد هواپیماها را در پی داشت.

تور استرالیا ارزان: سیل برق آسا در ملبورن باعث قطع برق هزاران نفر و تغییر مقصد هواپیماها شد

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

طوفان ملبورن باعث بروز سیل برق آسایی شد که برق هزاران نفر از مردم را قطع کرد و باعث شد پرواز هواپیماها به فرودگاه های دیگر منتقل گردد و حرکت قطارها به تاخیر بیفتد. در طول این طوفان نیمی از بارندگی ماه نوامبر شهر، در عرض سه ساعت بارید و از ساعت 9 صبح، بیش از 30 میلی متر باران در روز ملبورن کاپ بارید و شرکت کنندگان مسابقه اسب دوانی در فلامینگتون را خیس آب کرد.

ورودی تونل سیتی لینک، امتداد کینگ سوای، بخش هایی از سوث بنک، روویل، بالوین نورث، ویندسور، هاوثورن، اشبورتون و ناری وارن به خاطر این سیل با مشکل روبرو شده اند. خودروها به خاطر سیل در آب فرو رفتند و راننده ها مجبور به هل دادن خودروهای خود شدند، علاوه بر این، طی 24 ساعت بیش از 400 تماس یاری مربوط به سیل با SES گرفته شده است.

پارک المپیک تا قبل از ساعت 12 شب، شاهد 35 میلی متر بارندگی بود و فرودگاه ملبورن، 34.6 میلی متر بارندگی را تجربه کرد. هواشناس ودرزون گفته که سیستم حرکت این طوفان خیلی کند است و رگبارهای خیلی شدیدی را به همراه دارد. خدمات میدان اسب دوانی فلامینگتون (Services to Flemington Racecourse) به طور موقت متوقف شد، چراکه به خاطر سیل برق آسا، کارکنان فورا برای تخلیه آب میدان مسابقه فرستاده شدند.

طبق نظر هواشناسی ودرزون، روز ملبورن کاپ برای دومین بار در تاریخ، پرباران ترین روز خود را تجربه کرد. در سال 1942، اندازه بارندگی در روز ملبورن کاپ از ساعت 9 صبح به 46.5 میلی متر رسیده بود.

از آنجا که امکان فرود امن برای هواپیماها وجود نداشت، پروازها به فرودگاه های دیگر راهنمایی شدند. شرایط نامساعد جوی باعث شد پرواز SQ227 ایرلاین های سنگاپور از سنگاپور برای فرود به سیدنی برود. این پرواز قرار بود ساعت 8:15 دقیقه در ملبورن به زمین بنشیند. همین ماجرا برای پرواز توکیو نیز رخ داد و مجبور به فرود در فرودگاه سیدنی شد. امروز صبح، ایرسرویس استرالیا در توئیتی اعلام نمود که به علت شرایط نامساعد جوی امکان تاخیر در بعضی از پرواز های بعدازظهر وجود دارد. انتظار می رود که شرایط آب و هوا در اواخر روز بهتر گردد و به مسافران توصیه می گردد برای جزئیات بیشتر با ایرلاین ها تماس بگیرند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2064

به "تور استرالیا ارزان: سیل برق آسا در ملبورن باعث قطع برق هزاران نفر و تغییر مقصد هواپیماها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: سیل برق آسا در ملبورن باعث قطع برق هزاران نفر و تغییر مقصد هواپیماها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید