زمان برگزاری دادگاه رامک خودرو مشخص شد، پرونده شاکیان روی میز قاضی کشکولی

به گزارش مجله 10 از 10، وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو گفت: پرونده مالباختگان شرکت رامک خودرو در شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران برگزار می گردد.

زمان برگزاری دادگاه رامک خودرو مشخص شد، پرونده شاکیان روی میز قاضی کشکولی

به گزارش خبرنگار ، مالباختگان رامک خودرو هفته آینده برای احقاق حق خود در دادگاه حاضر می شوند.

پرونده رامک خودرو بیش از 7 هزار شاکی دارد که تمامی آن ها برای دریافت خودروی تیوولی مبالغ مختلفی را به حساب این شرکت واریز کردند، اما با گذشت بیش از 2 سال از واریز آن ها هنوز خودرو به مالباختگان تحویل داده نشده است.

موضوع از آن قرار است که اواخر سال 95 شرکت رامک خودرو آگهی فروش خودرو مورد نظر خود را با قیمت حدود 100 میلیون تومان منتشر کرد و قرار شد این خودرو ها را پس از گذشت 120 روز کاری تحویل خریداران دهد، اما اکنون با گذشت مدت ها هنوز هیچ خودرویی به خریداران تحویل داده نشده است.

مالباختگان مبالغ متعددی را از 50 تا 120 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کردند، اما هنوز خودرویی نگرفته اند و ضرر بسیاری نموده اند.

رسول کوهپایه زاده وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به برگزاری دادگاه پرونده عظیم رامک خودرو اظهار کرد: جلسه رسیدگی به پرونده رامک خودرو 19 خردادماه برگزار می گردد.

وی افزود: این پرونده با داشتن چندین هزار شاکی از جمله پرونده های عظیم به حساب می آید که هفته آینده رسیدگی به آن انجام می گردد.

کوهپایه زاده درباره شعبه رسیدگی کننده به پرونده رامک خودرو گفت: این پرونده در شعبه 9 دادگاه کیفری یک تهران و به ریاست قاضی کشکولی برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1185

به "زمان برگزاری دادگاه رامک خودرو مشخص شد، پرونده شاکیان روی میز قاضی کشکولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری دادگاه رامک خودرو مشخص شد، پرونده شاکیان روی میز قاضی کشکولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید