رز گاردن در بانکوک

به گزارش مجله 10 از 10، رز گاردن در بانکوک

اگر می خواهید کمی از حال و هوای شهری بانکوک فاصله بگیرید و در میان طبیعتی زیبا نفس های عمیق بکشید به رز گاردن (Rose Garden) بروید. اینجا باغی گیاهشناسی است که تایلند را با همه زیبایی هایش به شما نشان می دهد و با قدم زدن در آن احساس آرامش و سرزندگی می کنید. برای آشنایی بیشتر با رز گاردن در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

رز گاردن در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

این باغ بزرگ پر از گل ها، درختان، رزها و سوسن های تایلندی است و دریاچه ای زیبا در وسط آن قرار گرفته است. در گوشه و کنار رز گاردن خانه های کوچکی می بینید که به سبک معماری تایلندی درست شدند و زیبایی مناظر باغ را دوچندان نموده اند. اینجا جایی است که در آن روح تایلند را بیشتر از هر جای دیگری حس می کنید چون به غیر از خانه های کوچک و گل و گیاه تایلندی مراسم فرهنگی زیادی هم در آن انجام می گردد. اگر همواره دوست داشتید کارهای هنری مثل درست کردن فانوس از برگ های نخل را یاد بگیرید در همین جا به سراغ محلی ها بروید تا بهتان یاد بدهند.

محبوب ترین جاذبه رز گاردن نمایش های سنتی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و نمایش فیل ها است که تماشای آن ها می تواند مدت ها سرگرمتان کند. اینجا پر از جاذبه های سنتی مثل بازار آثار هنری و فود کورت محلی است. در رز گاردن حتی یک بازار شناور کوچک هم در زیر سایه درختان وجود دارد.

بچه ها هیچ وقت از بودن در رز گاردن خسته نمی شوند، اینجا نمایش های فیل سواری برگزار می گردد و اگر به اندازه کافی شجاع هستید می توانید بر پشت یکی از فیل ها بنشینید و سواری کنید. برای استراحت و غذا خوردن به یکی از رستوران هایی که غذاهای اصیل تایلندی، آسیایی یا بین المللی دارد بروید. اینجا انواع و اقسام غذاهای تایلندی، ویتنامی، ژاپنی و دیگر غذاهای آسیایی سرو می گردد البته اگر غذاهای قدیمی را ترجیح می دهید باز هم راضی می شوید.

دلتان می خواهد حتما در تایلند برای دوستانتان سوغاتی بخرید؟ به جای خوبی آمده اید چون رز گاردن برای خرید سوغاتی جای خیلی مناسبی است. در اینجا روستاهایی می بینید که پر از کلبه های چوبی اند البته این کلبه ها در واقع غرفه هایی هستند که در آن ها سوغاتی فروخته می گردد سوغاتی هایی مثل آثار هنری، جواهرات و مجسمه های چوبی. برای رفتن به رزگاردن باید به 30 کیلومتری بانکوک بروید تا یکی از زیباترین جاذبه های بانکوک را به چشم ببینید. تفریحات زیادی در اینجا منتظرتان است که ارزش رفتن و امتحان کردنش را دارد.

این باغ هر روز از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهرباز است و ورود به آن برای بزرگسالان 10 بات و برای بچه ها 5 بات است البته اگر می خواهید نمایش های فرهنگی آن را ببینید باید 300 بات پول دهید. حتی می توانید شب را هم در رز گاردن بمانید چون اینجا تعدادی هتل و ریزورت رویایی دارد که همه مسافران برای اقامت به آنجا می روند.

منبع: travee.co

منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 433

به "رز گاردن در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رز گاردن در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید