دانش آموزان کارنامه الکترونیکی را چگونه دریافت کنند؟

به گزارش مجله 10 از 10، تهران (پانا) - جزئیات دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت الکترونیکی، نحوه ورود به سامانه پادا برای کارنامه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور اعلام شد؛ کارنامه الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای تمام مقاطع تحصیلی ارائه می شود و منحصر به پایه تحصیلی خاصی نیست.

دانش آموزان کارنامه الکترونیکی را چگونه دریافت کنند؟

کارنامه تمام دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی به صورت الکترونیکی قابل دریافت است.

چگونه کارنامه الکترونیکی دریافت کنیم؟

جزئیات دریافت کارنامه دانش آموزان به صورت الکترونیکی اعلام شده است؛ طبق اعلام مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی در این ترم تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی صورت می پذیرد و منحصر به پایه تحصیلی خاصی نیست.

پایه های تحصیلی که آزمون هایشان زودتر تمام می شود زودتر اقدام به ورود نمرات می کنند، به عنوان مثال ارزشیابی پایه های ابتدایی زودتر به اتمام می رسد و دانش آموزان می توانند کارنامه خود را زودتر دریافت کنند.

زمان دریافت کارنامه الکترونیکی

به محض اینکه معلمان مدارس، ورود اطلاعات به سامانه سیدا را انجام دهند 24 ساعت بعد از آن کارنامه فعال می شود و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

دریافت رمز عبور کارنامه الکترونیکی

در ترم تحصیلی پیش نیز ارائه کارنامه به صورت الکترونیکی را به صورت آزمایشی اجرا شده بود و بسیاری از دانش آموزان نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا به نشانی https://pada.medu.ir را در اختیار دارند و با همان دسترسی که از قبل برای درگاه پادا داشتند می توانند مراجعه کنند.

اما در صورتی که به نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا دسترسی نداشتند نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نیست و از طریق شاد یا مکانیسم های ارتباطی دیگری که با مدرسه دارند باید نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

شرایط دریافت کارنامه الکترونیکی

دریافت الکترونیکی کارنامه هیچ پیش نیاز و شرطی ندارد و فقط با دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به درگاه پادا از مدرسه، امکان پذیر خواهد بود و همانطور که گفته شد بسیاری از دانش آموزان هم این رمز را اختیار دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1791

به "دانش آموزان کارنامه الکترونیکی را چگونه دریافت کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان کارنامه الکترونیکی را چگونه دریافت کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید