تور ارزان روسیه: دانستنی های مهم قبل سفر با تور مسکو

به گزارش مجله 10 از 10، مسکو و جاذبه های گردشگری آن

آیا دوست دارید درباره شهر زیبای مسکو اطلاعات کمیابی داشته باشید؟ آیا می خواهید به مسکو سفر کنید و در شرف خرید تور مسکو هستید اما اطلاعات زیادی ندارید؟ با خبرنگاران همراه باشید تا قبل از هر اقدامی، خود را کاملا آماده کنید.

تور ارزان روسیه: دانستنی های مهم قبل سفر با تور مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روسیه را می توان بزرگترین کشوری دانست که توانسته با هنر، منظره ها حماسی و جامعه چند وجهی، مردم زیادی را شیفته و مجذوب خود کند.

بهترین جاذبه های گردشگری مسکو

میدان قرمز (Red square)

میدان قرمز مثل شهر مسکو قدیمی و وسیع است و با ساختمان هایی با معماری های خاص احاطه شده است. کاخ معروف کرملین در گوشه غربی این میدان، موزه تاریخ مسکو در شمال میدان، فروشگاه زنجیره ای GUM در ضلع شرقی و گنبدهای رنگارنگ و معروف جهانی سنت باسیل در جنوب آن قرار گرفته است. پس همانطور که دیدید این میدان دارای اهمیت استراتژیکی بسیار بالایی برای روسیه است. همه این آیتم ها، مسکو را به عنوان مرکز سیاسی، تاریخی، تجاری و مذهبی روسیه معرفی می نماید.

متروی مسکو

اگر تصور شما از مترو، متروی شلوغ پلوغ خودمان یا در نهایت متروی شهر هایی مثل چین، لندن یا حتی نیویورک است در اینصورت فهم این موضوع که چرا مترو باید به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر مهمی مثل مسکو باشد، سخت می گردد. پیشنهاد ما این است که هر تصوری که تابحال درباره مترو داشتید را دور بریزید و فکر خود را خالی کنید. متروی شهر مسکو مانند هیچ جای دیگر نیست و واقعا مستحق داشتن یک تور به تنهایی در داخل خودش است! سقف های طاقی شکل بزرگ، لوسترهای پر زرق و برق و شاهانه، ستون های مرمری، مجسمه های پیچیده، نقاشی های دیواری زنده و موزاییک های کف که استادانه طراحی شده اند همگی فقط در هزارتوی متروی مسکو قابل تماشا هستند.

پارک گورکی (Gorky park)

پارک گورکی در سال 1928 به عنوان پارک تفریحی اتحادیه جماهیر شوروی با دارا بودن زمین های بازی، ورزشگاه ورزشی، سالن های نمایش و جاذبه هایی برای بچه ها باز شد. حالا مفهوم و کاربردی که در گذشته برای این پارک تعریف شده بود کاملا عوض شده است و این پارک به یک مقصد روشن در نقشه تفریح مسکوی مدرن تبدیل شده است.

در این پارک معروف اتفاق های فرهنگی زیادی مثل نمایشگاه ها، کنسرت ها، نمایش تئاتر و سالن های خیریه برپا می گردد. پارک گورکی 24 ساعته باز است و ورود به آن رایگان است. بازدید از این پارک راهی عالی برای آشنایی بیشتر با مردم روسیه و مسکو و فرهنگ آنها و جدا شدن از یک روز خسته کننده است.

تئاتر بولشوی (Bolshoi theater)

تماشا این تئاتر که جایگاه ساخت کارهای بعضی از بزرگترین آهنگسازهای تاریخ است، برای هر شخصی که تور مسکو را خریداری می نماید واجب است! ساختمان سفید رنگ این تئاتر در قلب شهر مسکو و در شمال کاخ کرملین در کنار یک فواره بزرگ با مجسمه ای از آپولو در بالایش که سوار بر چندین اسب است قرار گرفته است.

این تئاتر همواره یکی از اصلی ترین نمادهای فرهنگ روسیه محسوب مش شده است! و واقعا هم یکی از گنج های فرهنگی روسیه است.

منبع: mydestinationmoscow.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2103

به "تور ارزان روسیه: دانستنی های مهم قبل سفر با تور مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: دانستنی های مهم قبل سفر با تور مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید