خوابگاه ریحانه دانشگاه نوساز و خاتمه کار دارد، فقط بخشی از یکی واحدها دچار حریق شده است

به گزارش مجله 10 از 10، یکی از واحدهای خوابگاه های 18 واحدی ریحانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به علت گرما و نوسانات برقی دچار حریق شد.

خوابگاه ریحانه دانشگاه نوساز و خاتمه کار دارد، فقط بخشی از یکی واحدها دچار حریق شده است

دکتر عبدالعظیم نجاتی زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشجویان در تعطیلی به سر می برند، اظهار کرد: خوشبختانه این حریق خسارت جانی نداشته است و فقط در یکی از واحدهای طبقه دوم بخشی دچار آتش سوزی شده است.

نجاتی زاده اضافه نمود: خوابگاه ریحانه یکی از خوابگاه ملکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است که نوساز بوده و سال 93 دارای پروانه ساخت و سرانجام کار است.

وی گفت: در نخستین لحظات وقوع این حریق مسئولان مستقر درخوابگاه اقدام به اطفاء حریق کرده و با آتش نشانی تماس گرفته و با آمدن آتش نشانی حریق به صورت کامل در همان ساعت اولیه مهار شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اظهارکرد: مسئولان امور خوابگاه همچنان در ساعت اولیه با هماهنگی سایر واحدها نسبت به تامین امنیت دانشجویان در خوابگاه ریحانه دانشگاه اقدام نمودند به طوری که خوابگاه به روال عادی خود بازگشته است.

نجاتی زاده توضیح داد: همه ساله در هنگام تعطیلی تابستانه طرح پایش و ارزیابی خوابگاههای دانشگاه در زمینه تاسیسات، ابنیه صورت می گیرد تا دانشجویان با کمترین مشکل بتوانند از خدمات بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 315

به "خوابگاه ریحانه دانشگاه نوساز و خاتمه کار دارد، فقط بخشی از یکی واحدها دچار حریق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه ریحانه دانشگاه نوساز و خاتمه کار دارد، فقط بخشی از یکی واحدها دچار حریق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید