جزئیات آغاز فعالیت آموزش های حضوری دانشجویان دانشگاه های قزوین اعلام شد

به گزارش مجله 10 از 10، جزئیات از سرگیری و آغاز فعالیت آموزش های حضوری دانشجویان دانشگاه های استان قزوین در اطلاعیه ای اعلام شد.

جزئیات آغاز فعالیت آموزش های حضوری دانشجویان دانشگاه های قزوین اعلام شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، جزئیات از سرگیری و آغاز فعالیت آموزش های حضوری دانشجویان دانشگاه های استان قزوین در اطلاعیه ای اعلام شد.

به اطلاع می رساند در پی مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت از سرگیری آموزش های حضوری دانشجویان در دانشگاه ها، موضوع در نشست فوق العاده شورای مدیریت آموزش عالی قزوین مورد بحث نهاده شد و نحوه از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه های استان قزوین ضمن لحاظ شدن دو شرط ضروری؛ تزریق دو دوز واکسن دانشجویان مقطع دکتری و عدم مشاهده پیک و سویه نو کرونا، با نظر ستاد مبارزه با بیماری کرونای استان به توضیح زیر اعلام می گردد:

تمامی کلاس های مقطع دکتری از تاریخ اول آذر ماه امسال به صورت حضوری برگزار گردد. تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) که در مرحله انجام پایان نامه و رساله، احتیاج به آزمایشگاه و گارگاه دارند، کما فی السابق می توانند در دانشگاه حضور یابند.

کلاس های نظری دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی در نیم سال اول به صورت مجازی و تمامی کلاس های عملی آنان با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت فشرده و کوتاه مدت بصورت حضوری در آزمایشگاه و کارگاه برگزار گردد.

امتحانات پایان ترم دانشجویان مقطع دکتری به صورت حضوری برگزار گردد. امتحانات پایان ترم دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی به صورت مجازی برگزار گردد.

جلسات دفاع و تصویب پروپوزال دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار گردد.

برنامه ریزی دقیق جهت حضور دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (بهمن ماه) با توجه به شرایط خوابگاهها، سرویس ایاب و ذهاب، تامین منابع اقتصادی لازم برای تغذیه، اجاره خوابگاه ها، تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و سلف سرویس ها، در دانشگاه های استان صورت گیرد و گزارش آن به صورت مستمر به شورا ارائه می گردد.

گفتنی است؛ تصمیم فوق الذکر تا زمان اعلام لغو از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا و یا شورای آموزش عالی استان قزوین به قوت خود باقی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2002

به "جزئیات آغاز فعالیت آموزش های حضوری دانشجویان دانشگاه های قزوین اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آغاز فعالیت آموزش های حضوری دانشجویان دانشگاه های قزوین اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید