خشم ستاره انگلیسی: 23 میلیون می دهم، ولم کنید!

به گزارش مجله 10 از 10، داستان جدایی کین از تاتنهام و پیوستن او به بایرن مونیخ به یکی از طولانی ترین داستان ها در پنجره جابجایی تابستانی تبدیل شده است.

خشم ستاره انگلیسی: 23 میلیون می دهم، ولم کنید!

بایرن مونیخ به صورت جدی در پی جذب این بازیکن است، اما هر سه پیشنهادی که تا به حال به مدیران تاتنهام ارائه نموده با پاسخ منفی آن ها روبرو شده و همین موضوع کار را برای آن ها سخت نموده است.

این ستاره انگلیسی پیش از این به مدیران تاتنهام اعلام نموده که حاضر به امضای قرارداد نو نیست و میخواهد در همین تابستان از این باشگاه جدا گردد، اما این موضوع تاثیری روی روند تصمیم گیری آن ها نداشته است.

حالا روزنامه بیلد خبر داده که کین تصمیم گرفته شخصا برای حل این مشکل وارد عمل گردد و مبلغی را به باشگاه تاتنهام پرداخت کند و در واقع یک سال به جای مانده از قراردادش را بخرد.

گفته می گردد پیشنهاد این مهاجم ملی پوش انگلیسی به تاتنهام دریافت مبلغی بیشتر از 23 میلیون یورو برای این یک سال است تا قرارداد او در عمل با این باشگاه به خاتمه برسد و این بازیکن بتواند با خیالی آسوده و هرچه زودتر به بایرن بپیوندد و در تمرینات پیش فصل این تیم حاضر گردد.

این مبلغ می تواند تفاوت قیمت مدنظر تاتنهام برای فروش کین و پیشنهاد ارائه شده از سوی بایرن را جبران کند و شانس قبول پیشنهاد از سوی مدیران این باشگاه را افزایش خواهد داد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1402 بروزرسانی: 11 مرداد 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2391

به "خشم ستاره انگلیسی: 23 میلیون می دهم، ولم کنید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "خشم ستاره انگلیسی: 23 میلیون می دهم، ولم کنید!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم ستاره انگلیسی: 23 میلیون می دهم، ولم کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید