خبرنگاران مسابقات بین المللی شطرنج جام کارون در اهواز برگزار می گردد

به گزارش مجله 10 از 10، اهواز - خبرنگاران - رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: رقابت های بین المللی شطرنج جام کارون به شیوه جدید در اهواز برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقات بین المللی شطرنج جام کارون در اهواز برگزار می گردد

عبدالامیر خطیب زاده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، مسابقات بین المللی شطرنج کارون تنها با حضور 20 ورزشکار و در 2 جدول برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به حضور ورزشکاران خارجی در محل مسابقات نمی توانستیم این رقابت ها را لغو کنیم لذا با هماهنگی اداره کل ورزش استان و به پیشنهاد فدراسیون مسابقات به شکل دیگری و در 2 جدول 10 نفره برگزار خواهد شد. پیش از این قرار بود مسابقات با حضور 350 شطرنج باز در سه جدول برگزار گردد که با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش در مورد لغو تمام مسابقات ورزشی، تصمیم گرفته شد این رقابت ها به شکل بسته و محدود برگزار گردد.

رییس هیات شطرنج خوزستان با بیان اینکه هفتمین دوره رقابت های شطرنج جام کارون ششم اسفندماه به مدت چهار روز برگزار می گردد گفت: در جدول A این مسابقات استاد بزرگ های شطرنج 6 کشور دنیا با یکدیگر به رقابت می پردازند همچنین در جدول B، شطرنج بازان دارای ریتینگ زیر 2 هزار حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات جام کارون فرصت مناسبی برای شطرنج بازان استان است و می توانند ریتینگ خود را افزایش دهند گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات اجرا شده و اکنون ورزشکارانی از 6 کشور دنیا در اهواز حضور دارند.

خطیب زاده با اشاره به اینکه کلیه مبالغ ورودی که توسط شرکت نمایندگان واریز شده بود به حساب آنها برگردانده خواهد شد اضافه کرد: تمام ورزشکارانی که هزینه ورودی مسابقات را پرداخت نموده بودند اما در این رقابت ها شرکت نمی نمایند. هزینه های آنها به حسابشان واریز می گردد.

به گزارش خبرنگاران با توجه به ابلاغیه وزارت ورزش در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه مسابقات ورزشی از تاریخ پنجم تا 15 اسفندماه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 907

به "خبرنگاران مسابقات بین المللی شطرنج جام کارون در اهواز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقات بین المللی شطرنج جام کارون در اهواز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید