رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز در نوروز 1400

به گزارش مجله 10 از 10، رپرتاژ آگهی - هر ساله با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی شاهد سیل بزرگ مسافرت ها به سمت تبریز و دیگر شهرهای ایران بوده ایم. اما در سال گذشته ویروس کرونا و شیوع گسترده آن در کشور ما سبب شد تا بسیاری از سفرها لغو گردد. اما شرایط سفرهای نوروزی در سال 1400 چگونه است؟

رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز در نوروز 1400

بر اساس آخرین اخبار ستاد مبارزه با کرونا، سفرهای نوروزی در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمن بودن بلامانع است. اما شرایط یک سفر ایمن از نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا چیست؟

مسافرت ها به طور کلی به 4 دسته مختلف تقسیم می گردد:

  1. سفرهای غیر معمول که افراد در پارک ها یا مدارس و مکان های عمومی اقامت دارند.
  2. تورهای مسافرتی و اقامت در هتل یا بوم گردی ها
  3. سفر با هواپیما، قطار یا اتوبوس و اقامت در هتل
  4. سفر با خودرو شخصی و اقامت در ویلا، خانه اقوام یا هتل ها

دسته اول سفرهای غیرمعمول از نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع است. دسته دوم و سوم در صورتی که اقامت افراد در هتل های تایید شده از نظر ستاد مبارزه با کرونا باشد، بلا مانع است. اما تکلیف افرادی که در خانه شخصی یا ویلا اقامت دارند همچنان در هاله ای از ابهام واقع شده است.

از این رو اگر قصد سفر و اقامت در خانه شخصی خود را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از شروع سفر حتماً آخرین اخبار مربوط به ممنوعیت سفرها را دنبال کنید. اما در صورتی که می خواهید از همین امروز برنامه سفر خود را بچینید پیشنهاد ما رزرو اقامتگاهی ایمن است. اما بهتر است عجله کنید!

چرا که ظرفیت هتل های شهرهای پرطرفداری چون تبریز خیلی زود پر می گردد. سال جاری هم به واسطه تخفیفات رزرو آنلاین هتل و ممنوعیت بعضی از سفرها، افراد زیادی اقدام به رزرو اینترنتی هتل در نوروز 1400 نموده اند. در این حین نباید فراموش کنید که صرفاً هتل های ایمن ایران امکان فعالیت در نوروز 1400 را خواهند داشت!

هتل های تبریز که در نوروز 1400 تحت نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت می نمایند:

رزرواسیون هتل یار، تنها امکان رزرو هتل های ایران که تحت نظارت ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می نمایند را فراهم نموده است. همچنین، در این سامانه می توانید هتل های لوکس تبریز را با بهترین قیمت رزرو کنید.

برای مثال رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز در نوروز 1400 یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر تبریز است. چرا که هتل ائل گلی از اقامتگاهایی است که در زمان کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت می نماید. از نظافت و ضدعفونی کردن بخش های مختلف هتل گرفته تا تب سنجی مسافران و کارمندان به طور منظم در هتل ائل گلی انجام می گردد.

تنوع اتاق ها و سوئیت های هتل، کافی شاپ و رستوران، مجموعه ورزشی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته و … تنها نمونه هایی از امکانات لوکس این هتل 5 ستاره است.

برای رزرو هتل …

شما می توانید با مراجعه به وب سایت هتل یار آخرین قیمت رزرو هتل پارس ائل گلی و دیگر هتل های ایران را مشاهده کنید. همچنین، در این سامانه می توانید هر یک از هتل ها را با یکدیگر مقایسه نموده و سپس نسبت به رزرو آنلاین هتل اقدام کنید.

در پایان…

رزرو آنلاین هتل علاوه بر آن که از تجمع های غیر ضروری جلوگیری می نماید، اطمینان خاطری برای شما است تا در نوروز 1400 بدون معطلی یا نگرانی در هتل دلخواهتان اقامت کنید. با این حال اگر ستاد مبارزه با کرونا تصمیمات جدیدی در مورد قرنطینه شهرها گرفت بهتر است نگران نباشید.

با رزرو هتل از سامانه هتل یار در صورت لغو سفرهای نوروزی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی هزینه رزرو هتل به شما بازگردانده می گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1742

به "رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز در نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز در نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید