خالقان Subnautica با همکاری برندن سندرسون بازی Moonbreaker را می سازند

به گزارش مجله 10 از 10، در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام، استودیو Unknown Worlds Entertainment، خالقان بازی Subnautica از اثر تازه خود با نام Moonbreaker رونمایی کردند. این بازی از 29 سپتامبر ماه آینده به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) در دسترس خواهد بود. علاوه بر سبک و فضای متفاوت نسبت به اثر قبلی این استودیو، یکی از نکات جالب این بازی تازه این است که دنیا آن به وسیله یکی از نویسندگان برجسته ی آثار فانتزی یعنی برندن سندرسون (Brandon Sanderson) نوشته و خلق شده است.

خالقان Subnautica با همکاری برندن سندرسون بازی Moonbreaker را می سازند

تریلر رونمایی این بازی در رویداد افتتاحیه گیمزکام به وسیله برندن سندرسون، نویسنده کتاب هایی همچون مجموعه استورم لایت و مه زاد، معرفی گردید. در تریلر بازی می توانیم مبارزات نوبتی بازی و بعلاوه دنیا و مینیاتورهای رنگارنگ درون بازی Moonbreaker را ببینیم. بعلاوه طبق گفته ها، بازی تجربه های متنوعی از گیم پلی را به مخاطب ارائه می دهد. بازی Moonbreaker بعلاوه دارای یک سیستم شخصی سازی فوق العاده عمیق است که به بازیکنان اجازه می دهد شخصیت های مینیاتوری را جمع آوری نموده، بین آن ها یکی را انتخاب نموده و آن ها را طبق سلیقه خود رنگ آمیزی نمایند تا در نبردها مورداستفاده قرار گیرند.

استودیو Unknown Worlds در بیانیه ای که پس از این نمایش این اثر به اشتراک گذاشته شد، اعلام نمود که بازی Moonbreaker از علاقه و شور اشتیاق طبیعی آن ها به بازی های رومیزی متولد شده است. تجربه بازی Moonbreaker به گونه ای طراحی شده که برای گیمرهای مختلف مجذوب کننده باشد اما بدیهی است که این بازی در وهله اول به شکلی طراحی شده که بتواند بیش از همه نظر هواداران بازی های رومیزی و بازی های کارتی را به خود جلب کند.

در زمان عرضه بازی به صورت دسترسی زودهنگام، این اثر دارای بیش از 50 واحد خواهد بود که قابل شخصی سازی هستند و این 50 واحد در سه کلاس کاپیتان ها، خدمه و دستیاران دسته بندی شده اند.

استودیو Unknown Worlds در اوایل ماه جاری میلادی اعلام نمود که یک بازی استراتژی نوبتی و علمی تخیلی نو را به نمایش خواهد گذاشت تا هواداران را برای معرفی اصلی این اثر هیجان زده کند. برای افرادی که با وجود این بازی فکر می نمایند که باید زمان بیشتری را منتظر بازی مورد انتظار Subnautica 2 باشیم، استودیو Unknown Worlds به هواداران اطمینان خاطر داده است که آن ها دو تیم مختلف دارند و یک تیم روی توسعه بازی Moonbreaker کار می نماید و به صورت همزمان تیم دیگر مشغول توسعه بازی نوی در دنیای اثر Subnautica است.

بازی Moonbreaker در 29 سپتامبر ماه آینده به صورت دسترسی زودهنگام به وسیله پلتفرم استیم منتشر خواهد شد. این به نوعی همچون امتحان کردن بازی در استیم به وسیله افرادی است که مشتاق هستند قبل از عرضه رسمی بازی بتوانند قسمت هایی از آن را تجربه نمایند و استودیو Unknown Worlds شرح داده که در آینده اطلاعات بیشتری را در اختیار هواداران قرار خواهد داد. بعلاوه یک وب سایت رسمی هم راه اندازی شده است که در آن می توانید اطلاعات بیشتری درباره بازی و زمانی که می توانید به آن دسترسی داشته باشید، پیدا کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2243

به "خالقان Subnautica با همکاری برندن سندرسون بازی Moonbreaker را می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالقان Subnautica با همکاری برندن سندرسون بازی Moonbreaker را می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید