تسریع عملیات راهداری پیش از اتمام فصل عمران در مهاباد

به گزارش مجله 10 از 10، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: به منظور حفاظت از ابنیه های فنی و جلوگیری از قطع شدن شبکه راه های اصلی و فرعی، عملیات راهداری قبل از فصل عمران در این شهرستان شروع شد.

تسریع عملیات راهداری پیش از اتمام فصل عمران در مهاباد

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار از، اظهار کرد: عملیات تسطیح، خاکبرداری، تعریض، زیرسازی و حذف نقاط حادثه خیز با سرعت بیشتری قبل از اتمام فصل عمران و بارندگی به وسیله راهداری مهاباد در سطح راه های روستایی این شهرستان در حال اجرا است.

خادمی اضافه کرد: به منظور حفاظت از ابنیه های فنی و جلوگیری از قطع شدن شبکه راه های اصلی و فرعی پل گاومیشان و آبشستگی برید پائین دست ترمیم و مجددا بازسازی شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: این اقدام جهت تنظیم بستر رودخانه در قالب راهداری دوره ای قبل از آغاز بارش های پاییزی و جاری شدن سیل پاکسازی و دریواسیون انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد بعلاوه اعلام کرد: روستاهای گاومیشان، کل تپه، میرسه، آمید، کیسلان بخش خلیفان جزو روستاهای سخت گذر بوده و عملیات راهداری قبل از وقوع بحران هر ساله در این روستا صورت می گیرد.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1913

به "تسریع عملیات راهداری پیش از اتمام فصل عمران در مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع عملیات راهداری پیش از اتمام فصل عمران در مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید