دره شادی در شنزن

به گزارش مجله 10 از 10، دره شادی در شنزن

شهر شنزن، عنوان ثروتمندترین شهر در کشور پهناور چین را به خود اختصاص داده است.از همین رو دارای امکانات رفاهی زیادی می باشد، گردشگرانی که سالانه به این شهر سفر می نمایند همیشه رضایت زیادی از سفر خود دارند. همان طور که گفتیم شنزن دارای امکانات رفاهی زیادی است پس به طور قطع یکبار سفر به این شهر نمی تواند شما را راضی کند، زیرا خیلی از مکان دیدنی آن می ماند و شما باید به کشور خودتان بازگردید. در این پست می خواهیم درباره دره شادی در شنزن صحبت کنیم. در این پارک مصنوعی حدود 100 وسیله بازی وجود دارد. خوب همان طور که گفتیم یک تور چین تنها می تواند مختص به دره شادی با این همه بازی بشود. پس قطعا باز هم به این کشور خواهید آمد با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر درباره دره شادی در شنزن بدانیم.

دره شادی در شنزن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

دره شادی شنزن| Happy Valley شنزن یکی از مراکز تفریحی در شهر شنزن است. این دره با بازی های مفرح و مهیجی که دارد گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. همچنین این پارک مصنوعی گزینه انتخابی بیشتر گردشگرانی است که با تور به چین می روند، افراد با رفتن به این پارک میتوانند ساعاتی خوش و عالی را در کنار دوستان و خانواده به ارمغان می آورید.

اطلاعات در خصوص دره شادی در شنزن

وسعت دره شادی در شنزن حدود 350 هزار متر مربع می باشد که جزء بزرگترین و مدرن ترین پارک های چین محسوب می شود قرار دریافت وسایل بازی نفس گیر و پر هیجان سبب شده تا بازدیدکنندگان این پارک باز هم قصد آمدن به شنزن برای رفتن به دره شادی را بکنند. بیش از 100 بازی هیجان انگیز با در نظر دریافت گروه های سنی مختلف در این پارک قرار گرفته است. حتی بزرگسالان هم از آمدن به این پارک خسته نمی شوند زیرا برای آنان هم تمهیداتی در نظر گرفته شده است. علاوه بر وسایل بازی در گوشه کنار دره شادی در شنزن در طول روز نمایش های مختلفی با موضوعات آکروباتیک ، جادوگری و ورزش های مهیج اجرا می شود.

دره شادی به طور کلی از 9 بخش مختلف تشکیل شده است:

  1. میدان اسپانیایی با موضوع جنگ های مدیترانه ای اسپانیا و دست آوردهای آنان
  2. شهر کارتونی با موضوع داستان های افسانه ای
  3. بخش ماجراجویی
  4. شهر معدن طلا با موضوع فرار از سیل در قطار معدن طلا
  5. جنگل های شانگری لا
  6. ساحل آفتابی با اجرا نمایش توسط بازیگران ، ورزش های ساحلی و تجربه یک روز آفتابی در ساحل
  7. خلیج طوفانی دریای چین
  8. پارک آبی پلایا مایا
  9. لحظات شاد

هنگام ورود به دره شادی اولین چیزی که مشاهده می کنید میدان اسپانیایی هست که یادآوری از جنگ های مدیترانه ای اسپانیا و دست آوردهایش می باشد. با کمی پیاده روی از این قسمت عبور می کنید و به جنوبی ترین قسمت پارک می رسید که شهر کارتونی نام دارد. در هر قسمت این بخش داستان هایی با موضوع های افسانه گفته می شود و همچنین هر روز تئاترهایی با فیلم های کارتونی پخش می شود. عمار بزرگ شاه برای بچه ها خانه ای رویایی محسوب می شود. که می توان گفت جذاب ترین قسمت شهر کارتونی است. در شرق شهر کارتونی می توانید شاهد ماجراجویی های دیگری بشوید، بهترین بازی در این شات فضایی است که شما را تا 60 متر بالای زمین و پس از گذر 2 ثانیه شما را با سرعت به سمت زمین پایین می آورد.

در ادامه گشت و گذار شما می توانید شاهد شهر معدن طلا در این جاذبه گردشگری در شهر شنزن بشوید. این بخش بر اساس یک معدن طلا واقعی ساخته شده است. پس از گذر از این بخش وارد جنگل های زیبا و راز آلود دره شادی می شوید. اگر کمی اهل ماجرا جویی باشید در ابتدای امر که وارد این پارک می شوید به این قسمت می روید. در پشت جنگل های دره شادی تصویری از کوه ها، غارها، آبشارها، خرس ها و دیگر حیوانات وجود دارد البته این را باید ذکر کنیم که همگی حیوانات گفته شده غیر واقعی هستند اما تصویرشان هم جنگل را ترسناک نموده است. در صبح حیواناتی مانند مارمولک، کروکدیل و طوطی قابل مشاهده است و زمانی که هوا کمی تاریک می شود جهت ترسناک شدن جنگل از حیوانات وحشی قابل نمایش هستند. در این پارک مصنوعی شما می توانید هر چیزی که باعث سرگرمیتان بشود را مشاهده کنید. پس از گذر از جنگل ها شما وارد قسمتی از پارک که ساحل آفتابی است می شوید در این قسمت نمایش های مختلفی توسط بازیگران با تجربه اجرا می شوند. ورزش های ساحلی در این قسمت از پارک هواداران زیادی دارد. و همچنین به شما انرژی مطلوبی می دهد.خلیج طوفانی هیجان انگیزترین بخش دره شادی است. در این بخش دریای چین با قسمتی برای همیشه با بازی های مهیج و ترسناک همراه است. یکی دیگر از بخش های جالب پارک برکه و پارک آبی مایا است که بر اساس فرهنگ راز آلود مایا ها و منظره های آبی برای نشان دادن دنیای باستانی به مردم است. در اینجا میتوانید قانون های شهروندی مایا ها و حس زندگی های اولیه که حالا دیگر به دست فراموشی سپرده شده اند را تجربه کنید. همه ساختمان ها و مجسمه های این بخش به سبک معماری مایا ها درست شده است .

ساعت کاری و بلیط دره شادی در شنزن

برای رفتن به دره شادی می توانید در روزهای عادی هفته از ساعت 9:30 تا 21 و در روزهای خاص از 9 تا 21 به این پارک تفریحی مراجعه کنید و ساعات خوشی را سپری بنمایید. قیمت بلیط برای بزرگسالان زیر 65 سال و بچه ها با قد بیش از 150 سانتی متر 230 یوان می باشد و برای بزرگسالان 65-69 سال و بچه های که قد آنها کمتر از 150 سانتی متر است 120 یوان محاسبه می شود. حتما رفتن به دره شادی را در زمانی که می خواهید با تور به شنزن بروید در برنامه خوب قرار دهید.

منبع: travelchinaguide.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 426

به "دره شادی در شنزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دره شادی در شنزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید