بیست و یکمین بازارچه خیریه بلغارستان افتتاح شد

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان، این نمایشگاه که هر ساله با حضور نمایندگی های سیاسی و فرهنگی کشورهای مختلف خارجی مقیم، موسسات بین المللی بلغارستان، در آستانه سال نو میلادی در صوفیه برگزار می گردد، درآمد حاصل از فروش غذاهای سنتی، صنایع دستی و تولیدات کشورهای شرکت کننده برای یاری به قشر نیازمند در بلغارستان اختصاص داده می گردد.

بیست و یکمین بازارچه خیریه بلغارستان افتتاح شد

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

غرفه ایران در نمایشگاه و بازارچه بین المللی خیریه مورد توجه و بازدید سفرا و دیپلماتهای کشورهای مختلف و تعدادی از نمایندگان و شخصیت ها در بلغارستان نهاده شد.

جانشین رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که جنبه خیریه داشته است ضمن تقدیر و تشکر از کشورهای شرکت کننده در آن گفت که چنین اقدام بشرمحبت آمیز موجب خوشحالی بسیاری از نیازمندان درآستانه سال نو میلادی می گردد.

این جشنواره که توسط موسسه بین المللی دپیلماتیک بلغارستان و نمایشگاه بازار چه خیریه صوفیه هر ساله برگزار می گردد. و در آن محصولات سنتی، سوغات و همچنین مواد غذاهای ملی با هدف یاری به نیازمندان بی سرپرستان، درماندگان و معلولان ارائه می گردد. در این بازارچه بشر محبت آمیز، جمعی از سفارتخانه ها و نمایندگی های فرهنگی کشورهای مختلف مقیم بلغارستان حضور داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 842

به "بیست و یکمین بازارچه خیریه بلغارستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و یکمین بازارچه خیریه بلغارستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید