تور ارزان برزیل: برترین تورهای پیاده روی در سائوپائولو، شهر بزرگ برزیل

به گزارش مجله 10 از 10، تورهای پیاده روی در سائوپائولو | São Paulo

سائوپائولو بزرگ ترین شهر در آمریکای لاتین و سرتاسر نیم نموده جنوبی دنیا است. سفر به شهر سائوپائولو برای جهانگرد های که می خواهند تصمیم بگیرند از چه جاهایی تماشا نمایند و تعطیلات خود در این شهر را چگونه سپری نمایند می تواند کمی دلهره آور باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا چند مورد از فعالیت هایی که به عنوان یک غریبه می توانید همراه با دوستان سائوپائولویی خود انجام دهید را به شما معرفی کنیم. خوشبختانه از چند سال پیش این گزینه برای گردشگران فراهم شده که در تورهای پیاده روی در سائوپائولو شرکت نمایند و بتوانند به برترین نحو ممکن با شهر آشنا شده و نهایت بهره را از سفر خود ببرند.

تور ارزان برزیل: برترین تورهای پیاده روی در سائوپائولو، شهر بزرگ برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

تورهای رایگان پیاده روی در سائوپائولو

به گفته وبسایت رسمی تورهای پیاده روی در سائوپائولو این مجموعه اولین تور از این نوع بود که کار خود را در این شهر آغاز کرد و از سال 2012 در حال برگزاری چنیین رویدادی می باشد. همان طور که از عنوان مطلب معین است این تورها کاملا رایگان هستند و در راستاهای مختلف دور تمامی نقاط شهر برگزار می شوند و تمامی تور لیدرهای آن کاملا آموزش دیده هستند و در تمام مدت همه کاملا انگلیسی صحبت خواهند کرد. پس اگر به این زبان مسلط هستید بدون دغدغه در این تورها شرکت کنید.

تور اصلی، مرکز شهر سابق (Old Down Town) نام دارد و گردشگران از ایستگاه مترو República ماجراجویی خود را آغاز خواهند کرد و سپس توقف بعدی در مرکز تاریخی شهر خواهد بود. این راستا از میان تمام ساختمان های مهم این بخش از شهر و تماشای های منحصر به فرد آن می گذرد از جمله آن ها می توان به تئاتر شهرداری سائو پائولو، ایتالیا ساختمان (Edifício Itália)، Edifício Martinelli، Se Cathedral و ساختمان باشکوه Copan اشاره نمود. تور هر هفته در روزهای دوشنبه، چهارشنبه، آدینه و شنبه راس ساعت 11:30 صبح حرکت خود را آغاز می نماید. برای شرکت در این تور پیاده روی در سائوپائولو نیازی به رزرو کردن از قبل نیست فقط سر ساعت خارج از ایستگاه مترو República حاضر شوید تا بتوانید با آن ها همراه شوید.

تور بازدید از مرکز شهر نو

گروه بعد از یک سال برگزاری، تصمیم گرفت یک تور نو را به برنامه هفتگی خود اضافه کند و در این مورد از تورهای پیاه روی در سائوپائولو گردشگران را به بازدید از مهمترین خیابان سائوپائولو خیابان پائولیستا (Paulista Avenue) ببرد. در مقایسه با مرکز تاریخی شهر می توان گفت که خیابان پائولیستا مرکز نو شهر است و در آن می توانید جاذبه های تماشای، ساختمان های مدرن و مراکز فرهنگی را مشاهده کنید. این تور در تقاطع خیابان های پائولیستا و Rua Augusta در کنار ایستگاه مترو Consolação حرکت خود را آغاز می نماید.

کسانی که در این گردش شرکت نمایند با تمام جزئیات و جاذبه های تماشای خیابان پائولیستا و همسایگی اطراف آن آشنا خواهند شد که از جمله آن ها می توان به موزه هنرهای سائوپائولو (MASP)، Casa das Rosas و خانه ژاپنی اشاره نمود. تور رایگان بازدید از خیابان پائولیستا هر سه شنبه، پنجشنبه و یکشنبه راس ساعت 3:30 بعد از ظهر حرکت خود را آغاز می نماید. آخرین گزینه برترین روز برای انجام این کار است، هر یکشنبه خیابان برای ترافیک در بعد ازظهر بسته است و آن را به یکی از برترین جاذبه های شهر تبدیل می نماید.

سومین مورد از تورهای پیاده روی در سائوپائولو از همسایگی منطقه bohemian و Vila Madalena و Pinheiros بازدید می نماید. خانه های مجذوب کننده، خیابان های مملو از درخت، آرایشگاه ها و رستوران ها و بعضی از برترین هنزهای خیابانی شهررا می توان در این جا مشاهده کرد. این تور از نقاط مشهور مانند بتمن کوئیل بازدید می نماید که دیوارهای آن با مجموعه ای باورنکردنی از گرافیتی مداوم در حال تغییر است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر است. این تور در روزهای سه شنبه، پنج شنبه ها و یکشنبه ها، ساعت 11:حرک خود را آغاز می نماید و قرار جمع شدن گردشگران در خارج از ایستگاه متروی Fradique Coutinho می باشد.

محله omelhordesampa

برای کسانی که در حال حاضر کمی در خصوص سائوپائولو اطلاعات دارند، omelhordesampa می تواند یک خدمات تور ایده آل باشد. موسس آن Olavo Medeiros است که تورهای ویژه ای را در برختی نقاط شهر که برای گردگشران کم تر شناخته شده هستند برگزار می نماید. تورهای omelhordesampa با بسته های متنوعی در اطراف بعضی از جالب ترین محله های شهر (حومه های تاریخی ایتالیایی بیسایگا، Pinheiros، Mooca، Bom Retiro)، تجربه های واقعی سائوپائولو به شما نشان خواهند داد نه فقط صرفا تماشا چندجای معین که پر از گردشگر است. تورها عموما به زبان پرتغالی برگزار می شوند اما شما اگر از قبل اطلاع دهید ترتیبی می دهند که یک مترجم همزمان بیایید و گفته ها را به زبان انگلیسی برای شما ترجمه کند.

بعلاوه گزینه ای برای سازماندهی تورهای سفارشی وجود دارد، و می توانند زمان کمتری یا بیشتری را با توجه به شرایطی که دارند صرف گشت و گذار در این منطقه ها نمایند، یا کسانی که مایل به تماشا محله های خاص یا منظره ها خاص هستند. این تورها متناسب با درخواست افراد به زبانه های انگلیسی یا پرتغالی برگزار می گردد.

تور پیاده روی در ایبریا | Ibirá

پارک ایبیراپوئرا یک پارک عمومی معروف و مهم در شهر سائوپائولو، برزیل است. این پارک که در مرکز و جنوب این شهر واقع است، در سال 1954 افتتاح شد. ساختمان های این پارک را اسکار نیمار طراح مشهور برزیلی طراحی نموده است. این یک شاهکار طبیعی و انسانی است. این مورد از تورهای پیاده روی در سائوپائولو چهار روز در هفته از چهارشنبه تا شنبه ساعت های 10 صبح و 2:30 بعد از ظهر برگزار می گردد و گردشگران را به تمام نقاط مهم تماشای می برد. راهنماهای تور دانش فراوانی از تاریخ پارک دارند و حتی ساکنان سائوپائولو یک یا دو چیز را یاد خواهند گرفت. قیمت این تور 9 دلار برای بزرگسالان و برای بچه ها بین 12 تا 17 سال 4.5 دلار است.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2061

به "تور ارزان برزیل: برترین تورهای پیاده روی در سائوپائولو، شهر بزرگ برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: برترین تورهای پیاده روی در سائوپائولو، شهر بزرگ برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید