بازسازی قسمت اول NieR برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش مجله 10 از 10، به مناسبت سالگرد ده سالگی مجموعه بازی های NieR، شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس خبر از ساخت یک بازسازی بر اساس اولین قسمت این بازی ها داده است. طبق خبری که اسکوئر انیکس منتشر نموده، بازی NieR Replicant به صورت بازسازی شده برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازسازی Nier Replicant ver 1.22474487139 نام گرفته است.

بازسازی قسمت اول NieR برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قسمت اول مجموعه بازی های NieR در دو نسخه متفاوت عرضه شده بود. نقش اصلی نسخه ژاپنی بازی که NieR Replicant نام داشت پسرکی بود که به دنبال پیدا کردن خواهر خود، وارد ماجراجویی بلند و بالایی می شد. سازندگان بازی که تصور می کردند این قصه و نقش اصلی جوان و انیمه-طور آن به مذاق غربی ها خوش نیاید، نسخه ای دیگر از بازی برای عرضه در غرب ساختند. این نسخه NieR Gestalt نام داشت و مرد پیری را به جای پسرک به عنوان نقش اصلی معرفی می کرد که در داستان به دنبال دختر خود بود. نمی دانیم اسکوئر انیکس قصد بازسازی کدام نسخه را دارد، ولی فعلا فقط صحبت از بازی نسخه ژاپنی یعنی NieR Replicant شده است. احتمالا اسکوئر انیکس همین نسخه را اصلی در نظر گرفته و آن را بازسازی خواهد نمود.

اسکوئر انیکس در بیانیه خبری معرفی این بازی، با اشاره به دنباله معروف و محبوب تر مجموعه NieR یعنی بازی NieR: Automata، بازی NieR Replicant را به عنوان پیش درآمد بازی Automata معرفی نموده است.

بازسازی NieR Replicant توسط استودیوی ژاپنی Toylogic ساخته می گردد. با این حال، اسکوئر انیکس مطمئن شده است تا کارگردان مجموعه NieR یعنی یوکو تارو روی این بازسازی نظارت کند. در کنار یوکو تارو، آهنگساز معروف بازی های NieR یعنی که ایچی اوکابه هم در این پروژه بازسازی همکاری خواهد نمود. یوسکه سایتو، تهیه نماینده NieR: Automata و تاکاهیسا تائورا، طراح این بازی، قرار است به بازسازی NieR Replicant یاری نمایند.

در شرح این بازسازی، اسکوئر انیکس گفته است که NieR Replicant ver 1.22474487139 نه یک بازسازی معمولی و نه یک بازسازی بزرگ است؛ بلکه آن ها قصد دارند تا نسخه ای ارتقا یافته از بازی اصلی را ارایه دهند.

قرار است صحنه های جدیدی در بازی قرار بگیرد و شخصیت های جدیدی هم برای این بازسازی طراحی شده اند. تمام صداگذاری های بازی و موسیقی های آن هم دوباره ضبط شده اند. گفته شده که بازیگران دو شخصیت اصلی Nier Automata یعنی 2B و 9S قرار است در این بازسازی نقشی داشته باشند. با اینکه چیزی تایید نشده است، احتمالا با صحنه های کوتاهی از حضور این دو شخصت روبرو خواهیم شد.

اسکوئر انیکس گفته است که محتوای اضافه شده به بازی آن قدر زیاد هستند که هواداران نسخه اصلی هم بتوانند بازسازی NieR Replicant را دوباره تجربه نمایند.

تاریخ عرضه NieR Replicant ver 1.22474487139 تعیین نیست، ولی اسکوئر انیکس گفته که آن ها این بازی را در سالگرد ده سالگی مجموعه NieR یعنی امسال میلادی عرضه خواهند کرد. پلتفرم های این بازسازی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده اند.

تیزر کوتاهی که برای اعلام این خبر منتشر شده است را در ادامه برای تان قرار داده ایم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 885

به "بازسازی قسمت اول NieR برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی قسمت اول NieR برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید