انوشیروانی: با امضا کردن نامه عذرخواهی حُسن نیت مان را نشان دادیم، احتیاج باشد حاضریم به مالزی برویم

به گزارش مجله 10 از 10، سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: با امضا کردن نامه عذرخواهی حُسن نیت خود را ثابت کردیم و اگر احتیاج باشد حاضریم راهی فدراسیون جهانی وزنه برداری شویم.

انوشیروانی: با امضا کردن نامه عذرخواهی حُسن نیت مان را نشان دادیم، احتیاج باشد حاضریم به مالزی برویم

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

سجاد انوشیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در پاسخ به این سوال که فدراسیون وزنه برداری در نامه ای که به فدراسیون جهانی داده بود چه چیزی نوشته است، گفت: روز قبل از رفتن علی مرادی به مالزی، فدراسیون از من و بهداد سلیمی درخواست کرد تا به آنجا برویم و توضیحاتی در مورد اعتراض هایمان در المپیک بدهیم.

وی اضافه نمود: در نامه ای که از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری به فدراسیون وزنه برداری کشورمان آمده بود، عنوان شد که با توجه به اعتراض ها و مشکلاتی که در مسابقات سنگین وزن وزنه برداری المپیک ریو به وجود آمده سرمربی تیم ملی، فدراسیون وزنه برداری و بهداد سلیمی باید عذرخواهی حضوری انجام دهند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در نامه ای عنوان کردیم که تنها به دلیل حق خوری و البته ناداوری اعتراض کردیم و اگر هر ورزشکار یا مربی دیگری چنین اتفاقی برایش رخ می داد قطعا اعتراض می کرد. با این حال اعلام کردیم که اگر این اعتراض ها مسئله ای ایجاد نموده ما به صورت رسمی عذرخواهی می کنیم و با امضا کردن این نامه ها حُسن نیت خود را ثابت می کنیم و اگر احتیاج باشد حاضریم راهی فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز شویم.

انوشیروانی گفت: علی مرادی برای اینکه این نامه را در اختیار فدراسیون جهانی قرار دهد، راهی مالزی شده و در صورتی که مسئولان فدراسیون جهانی این موضوع را نپذیرند من و بهداد به صورت حضوری به مالزی می رویم تا این مشکل ختم به خیر گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 548

به "انوشیروانی: با امضا کردن نامه عذرخواهی حُسن نیت مان را نشان دادیم، احتیاج باشد حاضریم به مالزی برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انوشیروانی: با امضا کردن نامه عذرخواهی حُسن نیت مان را نشان دادیم، احتیاج باشد حاضریم به مالزی برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید