محمدی: سطح مسابقات کشتی جام تختی بالا بود، نگاه خاصی به جوانان دارم

به گزارش مجله 10 از 10، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نگاه خاصی به جوانان دارم و اگر قرار است کشتی ما جهت همواری داشته باشد ناچاریم که به جوانان میدان بدهیم.

محمدی: سطح مسابقات کشتی جام تختی بالا بود، نگاه خاصی به جوانان دارم

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی در حاشیه رقابت های کشتی آزاد جام دنیا پهلوان تختی گفت: از قبل این را پیش بینی می کردم که با توجه به حضور نیافتن کشورها، جام تختی بیشتر جنبه داخلی داشته باشد و به همین دلیل سعی کردیم به بیشتر کسانی که در رقابت های مختلف بودند، برای حضور در جام تختی مجوز بدهیم. سطح رقابت های جام تختی به خصوص میان کشتی گیران ایرانی بسیار بالا بود و به غیر از چند نفری که معاف بودند و کشتی نگرفتند، فکر می کنم که سطح رقابت ها خوب بود و امیدوارم برای تیم ملی کشورمان موثر باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حضور تعداد زیادی از جوانان آزادکار در جام تختی توضیح داد: به شخصه نگاه خاصی به جوانان دارم و اگر قرار است کشتی ما یک المپیک بعد و حتی تا 2 المپیک، راستا همواری داشته باشد و به پایداری و ثبات برسیم و آینده را بدست بیاوریم، ناچاریم که به جوانان میدان بدهیم.

محمدی در ادامه در مورد مصدومیت حسن یزدانی و علیرضا کریمی گفت: یزدانی شرایط خوبی دارد و روز به روز بهتر می گردد عصا را کنار گذاشته و انشالله همانطور که پیش بینی می شد از نیمه دوم بهمن ماه تمرینات خود را شروع خواهد نمود. البته عجله ای هم برای آمدن روی تشک کشتی نداریم. شرایط علیرضا کریمی و کامران قاسمپور نیز به همین گونه است و انشاالله مسئله ای برای رسیدن ندارند.

وی مطرح نمود: همه باید به خاطر کشتی یاری کنیم چرا که کشتی از همه چیز مهمتر و بزرگتر است و هیچ چیزی بهتر از آرامش و تمرکز نیست و با توجه به اینکه ما 4 تا سهمیه نگرفتیم. اکنون باید هم قهرمانی آسیا را ببینیم و هم نگاه جدی ما به کسب سهمیه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 804

به "محمدی: سطح مسابقات کشتی جام تختی بالا بود، نگاه خاصی به جوانان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: سطح مسابقات کشتی جام تختی بالا بود، نگاه خاصی به جوانان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید