انسداد 10 محور مواصلاتی کشور

به گزارش مجله 10 از 10، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از انسداد 10 محور مواصلاتی در کشور خبر داد و از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) در جریان آخرین شرایط جوی و ترافیکی قرار گیرند.

انسداد 10 محور مواصلاتی کشور

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی افزود: به دلیل عملیات کارگاه جاده ای استان مازندران، محور چالوس حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 (مرزن آباد تا دزدبن) انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت 8 تا 17 تا روز 12 اسفند در روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای روز های شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود است و تردد از محور های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام است.

وی ادامه داد: همچنین محور های شهداد - نهبندان و جاده قدیم پلدختر خرم آباد دارای انسداد شریانی است.

شیرانی افزود: محور های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال انسداد فصلی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا محدودیت شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در شهر های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی همچنان ادامه خواهد داشت.

شیرانی ادامه داد: ورود خودرو های شخصی با پلاک غیربومی به شهر های گروه قرمز و نارنجی و خروج خودرو ها با پلاک بومی از این شهر ها ممنوع است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1658

به "انسداد 10 محور مواصلاتی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد 10 محور مواصلاتی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید