افتتاح نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی در بیرجند

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/خراسان جنوبی نمایشگاه آثار اساتید همزمان با افتتاح نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی مود با حضور مدیرعامل انجمن موسیقی ایران افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی در بیرجند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

سیدعلی زمزم، مدیر اجرایی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی امروز چهارشنبه 13 آذر، در حاشیه افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی اساتید سراسر ڪشور به هفدهمین جشنواره ملی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره ملی رضوی سال جاری به میزبانی خراسان جنوبی از امروز 13 آذرماه لغایت 21 آذرماه است.

وی با بیان اینکه علاوه بر آثار اساتید خوشنویسی برگزیده شده آثاری از داروان استان و استاد شهرستانی در نمایشگاه وجود دارد،گفت: در این نمایشگاه 38 اثر خوشنویسی و نقاشی خط در معرض بازدید درآمده است.

به گزارش خبرنگاران، مدیر اجرایی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر برای بازدید علاقمندان دایر است، اضافه نمود: 430 اثر از 225 هنرمندسراسر ڪشور به دبیرخانه ملی خوشنویسی رضوی ارسال شده است ڪه از این تعداد 23 نفر در اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد.

زمزم بیان نمود: نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث و نقاشی خط از جمله قالب های جشنواره ملی خوشنویسی رضوی است.

وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان خراسان جنوبی و اساتید و هنرمندان خوشنویس سراسر ڪشور در سالن ایثار بیرجند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 694

به "افتتاح نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه آثار اساتید خوشنویسی در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید