استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران اوبر الزامی خواهد شد

به گزارش مجله 10 از 10، بر اساس اطلاعاتی که از سوی شرکت اوبر منتشر شده است، رانندگان و مسافران اوبر باید قبل از استفاده از سرویس های اوبر ماسک بپوشند و این موضوع به زودی در چندین کشور، از جمله ایالات متحده، یک الزام خواهد بود.

استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران اوبر الزامی خواهد شد

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، یک منبع ناشناس از داخل شرکت اوبر مدعی شده است که اوبر در حال توسعه فناوری است که می تواند تأیید کند که آیا رانندگان ماسک دارند یا خیر.

این غول حمل و نقل آنلاین گفت که مبلغ 2.2 میلیارد دلار خسارت ناشی از کرونا را ثبت نموده است چرا که در بسیاری از کشور ها تردد ممنوع است. بدون انتشار جزئیات، سخنگوی اوبر به بیزینس اینسایدر گفت که این شرکت در حال آماده سازی برای مرحله بعدی بهبوداست و کاربران اوبر باید به زودی برنامه های خود را به روزرسانی نمایند.

تعیین نیست که این قانون تا چه میزان بر شرایط سلامتی افراد تاثیر خواهد داشت، در حالی که ماسک ها در کاهش انتقال ویروس مؤثر است، اما اطلاعات در خصوص ماسک های پارچه ای خانگی کمتر است. سخنگوی اوبر در این خصوص گفت: در همین زمان، تیم های ما برای مرحله بعدی بهبودی آماده می شوند، جایی که همه ما نقشی موثر خواهیم داشت. ما در صورت آمادگی مستقیماً به روزرسانی ها را به کاربران اطلاع خواهیم داد، اما ضمناًً کوشش می کنیم آنالیز کنیم همه افراد الزامات را رعایت می نمایند یا خیر.

طی ماه های اخیر و پس از همه گیری کرونا درامد اوبر بیش از 80 درصد افول نموده است و این موضوع بسیار خطرناک بوده است. افزون بر این بیش از 2500 راننده اوبر و لیفت در کالیفرنیا از ماه فوریه مطالبات دستمزدی را علیه شرکت ها مطرح نموده اند و ادعا می نمایند که حداقل 630 میلیون دلار دستمزد عقب مانده دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1096

به "استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران اوبر الزامی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران اوبر الزامی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید