ادامه صدرنشینی مس رفسنجان و اولین پیروزی رایکا با رحمان رضایی

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول با انجام 9 بازی برگزار گردید و مس رفسنجان صدرنشین مسابقات با ادامه پیروزی های سریالی اش به صدرنشینی در این مسابقات ادامه داد.

ادامه صدرنشینی مس رفسنجان و اولین پیروزی رایکا با رحمان رضایی

مس رفسنجان که حاشیه امنیتی مناسبی در صدر جدول برای خودش ایجاد نموده، امروز در رشت پیروز شد میزبانش داماش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا فاصله 7 امتیازی اش با تیم دوم جدول را حفظ کند.

مس کرمان که رفته رفته خود را به رده دوم جدول رساند، امروز میهمانش گل ریحان را با 2 گل شکست داد تا همچنان نزدیک ترین تیم تعقیب کننده به صدرنشین باشد.

فجر سپاسی که هفته های زیادی است برنده نمی گردد، امروز هم مقابل میزبانش سرخ پوشان پاکدشت تن به شکست داد تاهمچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.

رایکا بابل در اولین حضور رحمان رضایی به عنوان سرمربی توانست در دیداری حساس و دربی گونه میهمانش سپیدرود رشت را در یک بازی پر گل با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا رضایی در اولین تجربه سرمربیگری اش در این فصل پیروز گردد. رایکا با پیروزی در این بازی 6 امتیازی یک پله در جدول صعود کرد تا از دو تیم انتهای جدول جدا گردد.

نیروی زمینی هم در تبریز توانست تیم انتهای جدولی شهرداری تبریز را با 3 گل شکست دهد تا ناکامی های تبریزی ها همچنان ادامه داشته باشد.

استقلال خوزستان این هفته پیروز شد در دیداری سخت و نفسگیر میزبانش قشقایی شیراز را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا شرایطش در جدول بهبود گردد.

آلومینیوم اراک که با رسول خطیبی نتایج خوبی می گیرد در خانه خود بادران را با یک گل شکست داد تا اراکی ها نتایج خوب هفته های اخیرشان را ادامه دهند و به لطف این نتایج به سوم جدول صعود کند.

در این هفته دو بازی بدون گل داشتیم که در یکی از این بازی ها ملوان و بادران در انزلی مقابل هم کاری از پیش نبردند و در بازی دیگر آرمان گهر در خانه خود مقابل خوشه طلایی بدون گل متوقف شد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول به توضیح زیر است:

* قشقایی شیراز صفر - استقلال خوزستان یک

* سرخ پوشان پاکدشت 2 - فجر شهید سپاسی یک

* ملوان صفر - نود ارومیه صفر

* داماش گیلان یک - مس رفسنجان 3

* مس کرمان 2 - گل ریحان البرز صفر

* رایکا بابل 3 - سپیدرود رشت 2

* آلومینیوم اراک یک - بادران صفر

* آرمان گهر صفر - خوشه طلایی ساوه صفر

* شهرداری تبریز صفر - نیروی زمینی تهران 3

جدول رده بندی لیگ دسته اول در سرانجام هفته بیست و پنجم؛

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 905

به "ادامه صدرنشینی مس رفسنجان و اولین پیروزی رایکا با رحمان رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه صدرنشینی مس رفسنجان و اولین پیروزی رایکا با رحمان رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید