آیین نامه پوشش هنرمندان در برنامه های تبلیغاتی تهیه و ابلاغ می گردد

به گزارش مجله 10 از 10، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی درباره پوشش بازیگران و تهیه آیین نامه حضور با پوشش مناسب در مراسم هنری و سینمایی شرح داد.

آیین نامه پوشش هنرمندان در برنامه های تبلیغاتی تهیه و ابلاغ می گردد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسعود نجفی در برنامه سلام صبح به خیر با اشاره به پذیرفته نبودن هر گونه حرکت خلاف عرف در برنامه های سینمایی گفت: قرار است با همکاری دستگاه های ذیربط و خانه سینما آیین نامه ای تهیه کنیم تا چهره های هنری، سینمایی و تلویزیونی یا ورزشکار که در مراسم و برنامه های مختلف حضور پیدا می نمایند، اصول و چارچوب ها را رعایت نمایند تا از خودشان صیانت گردد.

او درباره اینکه آیا تا به حال در وزارت ارشاد یا حوزه سینما این آیین نامه وجود داشته یا نه گفت: تا امروز نداشتیم اما به سرعت در حال آماده شدن است و فکر می کنم تا هفته آینده آماده و ابلاغ گردد. نجفی درباره ضمانت اجرایی این آیین نامه هم چنین اظهار نظر کرد: جزئیات به زودی اعلام می گردد اما در برنامه های سینمایی و نمایشی که برای تبلیغات فیلم ها برگزار می گردد، طبیعتا برگزارنماینده متعهد می گردد اصول و چارچوب ها را رعایت کند و شاهد موارد اینچنینی نباشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در انتها اظهار امیدواری کرد در جشنواره فیلم فجر سال جاری حاشیه های مربوط به پوشش بازیگران و اهالی سینما و هنر دیده نگردد.

چند روز پیش نوع لباس ها و پوشش چند بازیگر جوان در برنامه اکران یکی از فیلم های سینمایی روی پرده با واکنش های گسترده در فضای مجازی روبرو شده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 575

به "آیین نامه پوشش هنرمندان در برنامه های تبلیغاتی تهیه و ابلاغ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه پوشش هنرمندان در برنامه های تبلیغاتی تهیه و ابلاغ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید