پینوکیو کریسمس اکران می شود

به گزارش مجله 10 از 10، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم سینمایی جدید پینوکیو با بازی روبرتو بنینی همزمان با کریسمس در سینماهای آمریکا اکران عمومی می شود.

پینوکیو کریسمس اکران می شود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، متئو گارونه فیلمساز ایتالیایی در جشنواره برلین امسال نسخه سینمایی جدید از فیلم پینوکیو را رونمایی کرد که روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان ایتالیایی در آن در نقش پدر ژپتو بازی کرده است.

کمپانی Roadside Attractions توزیع فیلم پینوکیو را در آمریکا بر عهده دارد و امیدوار است این فیلم را در دو هزار سالن سینما اکران کند.

این در حالی است که بخشی از سینماهای آمریکا اخیرا و با افزایش موارد ابتلا به ویروس کووید19 مجددا تعطیل شده اند و سینماهای لس آنجلس و نیویورک نیز هنوز بازگشایی نشده اند.

روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان ایتالیایی برنده اسکار پیش از این در سال 2002 فیلمی درباره پینوکیو ساخته بود که با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد و گیرمو دل تورو کارگردان مکزیکی هم در تدارک ساخت نسخه ای جدید از انیمیشن پینوکیو است و کیت بلانشت، تیم بلیک و گرگوی مارن تا به امروز به این پروژه پیوسته اند.

ماجراهای پینوکیو نوشته کالو لورنزینی با نام مستعار کارلو کلودی برای اولین بار در سال 1881 و به صورت سریالی در مجله بچه ها منتشر شد و در سال 1883 به صورت یک کتاب به چاپ رسید. در سال 1940 نیز کمپانی دیزنی در یک اثر شاهکار این داستان را در قالب یک انیمیشن به سینما آورد و پس از آن نیز تلاش های زیادی برای اقتباس سینمایی از این داستان اجرا شده لست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1463

به "پینوکیو کریسمس اکران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینوکیو کریسمس اکران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید