زیباترین جزایر تایلند

به گزارش مجله 10 از 10، جزایر تایلند از بهترین مقاصد توریستی این کشور برای سفر هستند. جزابر تایلند با سواحلی بکر و رویایی، تفریحات متعدد آبی، معابدی با معماری زیبا  و طبیعتی زیب به جذب گردشگر می‌پردازند.

زیباترین جزایر تایلند

جزیره Tarutao

یکی از 51 جزیره متعلق به مجمع الجزایرTarutao پارک ملی دریایی در جنوب تایلند می‌باشد. یکی از بزرگ ترین جاذبه های Tarutao حیات وحش آن است: لاک پشت های دریایی، نهنگ، سوسمار، بوزینه خرچنگ خوار، گوزن موس.

ریلی

ریلی یک شبه جزیره کوچک و زیبا برای بازدید از مناظری نفس گیر در تور تایلند است که با توجه به صخره های سنگ آهک و قطع دسترسی به سرزمین اصلی، تنها با قایق قابل دسترسی است. این صخره ها سنگ نوردان بسیاری را از سراسر جهان جذب می کند، اما این منطقه به دلیل سواحل زیبا و فضای آرامش بخشش یکی از جاذبه های معروف است.

جزیره چانگ

جزیره چانگ واقع در نزدیکی مرز کامبوج می‌باشد که از نظر بزرگی دومین جزیره در تایلند و بزرگ‌ترین در مجمع الجزایر پارک دریایی جزیره چانگ است.تعداد زیادی از تایلندی های ثروتمند و مسافران بین المللی که به سواحل دست نخورده کوه چانگ و آبهای گازدارش کشانده شده اند کوه چانگ را کشف کردند و چندین چشمه عالی و پناهگاه در این منطقه نیز وجود دارد که این گردشگران تور تایلند می توانند از آنها بهره مند شوند.

جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان در غرب دریای آندامان بهترین مکان برای غواصی در تایلند است. مجمع الجزایر از 9 جزیره پوشیده از جنگل های استوایی با سواحل شنی سفید تشکیل شده است. مناظر زیر سطح آب چشمگیرتر است. دو نوع مختلف مکان غواصی در اطراف جزایر سیمیلان وجود دارد. ازشرق رو به مکان های شیرجه متشکل از صخره های مرجانی با شیب آرام و در مقابل غرب رو به مکان های شیرجه شامل تخته سنگ گرانیت گسترده، با مرجان نرم و سخت پوشش داده شده.

انتشار: 8 دی 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 39

به "زیباترین جزایر تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیباترین جزایر تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزایر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید