جاذبه های شهر شی آن چین

به گزارش مجله 10 از 10، شهر شی آن یکی از زیباترین شهرهای تاریخی است که در تور چین شما را سرگرم خواهد کرد چرا که جاذبه های این شهر کمتر از وقت شما هستند. این شهر جاذبه‌هایی دارد که نسبت به جاذبه‌های دیگر شهرها بسیار ارزشمند هستند.

جاذبه های شهر شی آن چین

برج ناقوس چین

نمای خارجی این برج عالی و اشیاء داخل آن هم جالب می‌باشند. برج ناقوس یکی از نمادهای شهر شی‌آن است. هدف از ساخت این برج اطلاع رسانی اتفاقات مهم، مانند خبر حمله به شهر، بود. در میان تمام ساختمان های ناقوسی در چین، برج ناقوس شی‌آن نه تنها بلندترین است، بلکه بهتر از باقی بناها از آن نگهداری شده است. توصیه می کنیم که در تور چین شب هنگام از این برج دیدن نمایید تا بتوانید منظره‌ای زیبا از کل شهر را مشاهده نمایید و از تماشای منظره‌ شهر شی‌آن لذت ببرید.

 دیوار باستانی شهر شی آن

این دیوار در مرکز شهر شی‌آن قرار گرفته و همزمان با فرمانروایی Zhu Yuanzhang بر چین ساخته شد. اگرچه بیش از 600 سال از زمان ساخت آن می گذرد. اما دیوار باستانی شهر همچنان سالم باقی مانده است. این دیوار از معروفترین دیوارهای موجود در چین می‌باشد که متوسط ارتفاع این دیوار 12 متر و متوسط ضخامت آن 18 متر است و یکی از بهترین جاذبه‌های تور چین در این شهر است.

جنگجویان سفالین چین

جنگجویان سفالین هشتمین عجایب جهان است که در سال 1974 کشف شده است. این مجموعه در واقع برترین جاذبه ای که است که در طی سفر به شی‌آن می‌توانید به بازدید آن بروید. این مجموعه در واقع تدفین اولین پادشاه امپراطوری چین، Qin Shi Huang می‌باشد. هدف از ساخت این ارتش هم محافظت از خود در زمان بعد از مرگ بود. چین شی هوان در سال 146 پیش از میلاد مسیح دستور ساخت این مجسمه ها را صادر کرد بود.

انتشار: 17 مهر 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 13

به "جاذبه های شهر شی آن چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های شهر شی آن چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های شهر شی آن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید