تور ارزان هند: برترین هتل های مقرون به صرفه دهلی؛ مرکز تاریخی هند

به گزارش مجله 10 از 10، قصد سفر به دهلی را دارید و می خواهید سفری مالی را تجربه کنید؟! در این مقاله لیستی از برترین هتل های مقرون به صرفه دهلی را برای شما جمع آوری نموده ایم تا در انتخاب محل اقامت خود به نتایج بهتری برسید.

تور ارزان هند: برترین هتل های مقرون به صرفه دهلی؛ مرکز تاریخی هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دهلی یکی از شهرهای زیبا و دومین شهر بزرگ هند است و از قدیمی ترین شهرهای جهان به شمار میرود. به علت تنوع بالای نژادی، فرهنگی، زبانی و مذهبی در هند گردشگران بسیاری قصد سفر به این شهر را می نمایند تا علاوه بر آشنایی با این تنوع فرهنگی از دیدنی های بی نظیر این شهر نیز بازدید نمایند. این شهر که تلفیقی از مدرنیته و سنت است، با هتل های متنوع از مهمانان خود میزبانی می نماید و برای هر نوع سلیقه ای گزینه ای مناسب را پیشنهاد می دهد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با فهرستی که از برترین هتل های ارزان دهلی برای شما حاضر کردیم در سفر با تور هند، شما را هدایت کنیم تا در هتلی عالی با امکانات لوکس اقامت کنید.

  • هتل کستل بلو (Hotel Castle Blue)
  • هتل پرل پلازا (Hotel Pearl Plaza)
  • هتل الگانس (Hotel Elegance)
  • هتل سان استار رزیدنسی (Hotel Sunstar Residency)
  • هتل آماکس این (Amax Inn)
  • هتل سان استار گرند (Hotel Sunstar Grand)
  • هتل بلوم روم دهلی نو (bloomrooms @ New Delhi Railway Station)
  • هتل پلس هایتز (Hotel Palace Heights)
  • هتل هاری پیورکو (Hotel Hari Piorko)
  • هتل گرند گادوین (Grand Godwin)
  • هتل روپام (Rupam Hotel)
  • هتل اینترسیتی (Hotel Intercity)

هتل کستل بلو (Hotel Castle Blue)

هتل کستل بلو هتلی است که با توجه به اینکه قیمت خوبی را ارائه می دهد و می تواند سفری ارزان را برای شما به همراه داشته باشد، اتاق های خوبی را برای مدت اقامت شما پیشنهاد می دهد. اتاق ها بسیار تمیز و مرتب هستند و دکوری زیبا دارند. امکانات اتاق ها به گونه ای است که تمام نیازهای شما را برآورده می نماید. همه اتاق ها مجهز به مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون، حمام و امکانات تهیه چای و قهوه هستند.

صبحانه در این هتل به صورت بوفه ای سرو می گردد و برای وعده های غذایی دیگر می توانید به رستوران ها و کافه های نزدیک هتل خود مراجعه کنید.

از این هتل تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 16 کیلومتر و تا دروازه هند 12 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: A-109, Road No-5, Mahipalpur Extention, Mahipalpur, 110037 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 30 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، منوی ویژه بچه ها، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، شبکه تلویزیونی بچه ها، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، اتاق های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پارل پلازا (Hotel Pearl Plaza)

هتل پارل پلازا هتلی 3 ستاره و مالی است که اقامتی معمولی را برای مهمانان خود فراهم می نماید. این هتل دارای اتاق هایی است که بسیار ساده دکور شده اند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمام هستند.

از این هتل تا مقبره همایون 6.7 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 2.9 کیلومتر و تا دروازه هند 3.9 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 2348/50 Raj Guru Road, Chuna Mandi Pahar Ganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 26 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، شبکه تلویزیونی بچه ها، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی، اسپانیایی)

هتل الگانس (Hotel Elegance)

با هتل الگانس یک خوشامدگویی گرم و هیجان انگیز را در شهر دهلی تجربه خواهید کرد. این هتل یکی از هتل های 3 ستاره مناسب در شهر است که امکانات عالی را برای مهمانان خود ارائه می دهد. هر آنچه که برای یک سفر بی نقص لازم داشته باشید، در این هتل برای شما فراهم شده است.

همه اتاق ها در این هتل دکوری مدرن دارند و فضای دلباز اتاق ها در کنار امکاناتی که در آن ها لحاظ شده، توانسته است رضایت مهمانان خود را بدست آورد. اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی شیک و تمیز با لوازم بهداشتی هستند.

می توانید روز خود را با صبحانه ای که در رستوران هتل سرو می گردد، آغاز کنید و طعم لذیذ غذاهای هندی را نیز در همین رستوران بچشید. هتل دارای موقعیت مناسبی است و اگر دوست دارید در میان مردم محلی باشید و غذای خود را به شکل بومیان میل کنید، می توانید به رستوران ها و کافه های اطراف هتل بروید.

از این هتل تا مقبره همایون 6.8 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 2.7 کیلومتر و تا دروازه هند 3.9 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 7885/34 Arakashan Road, Paharganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 28 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل سان استار رزیدنسی (Hotel Sunstar Residency)

هتل سان استار رزیدنسی هتلی است که وقتی وارد اتاق های خود می شوید، غافلگیر خواهید شد. اگرچه این هتل در ساختمانی کوچک و محلی دنج قرار گرفته است، اما اتاق های آن با لوازم شیک و کلاسیک مبله شده است که می تواند تمام نیازهای شما را برآورده سازد. اتاق ها با مبل های شیک دکور شده اند و همه آن ها مجهز به اینترنت بی سیم و حمامی مجلل و مرمرین هستند.

هتل فضای تراس مانندی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است که غذای خود را در این محیط و با منظره ای از شهر میل نمایند. از این هتل تا مقبره همایون 8.8 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 5.8 کیلومتر و تا دروازه هند 5.8 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 8A/50, W.E.A. Channa Market, Karol Bagh, New Delhi, Karol bagh, 110005 New Delhi, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 18 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل آماکس این (Amax Inn)

هتل آماکس این هتلی در قلب شهر است که می تواند آغازی عالی برای گشت و گذار در شهر باشد. اتاق های هتل می تواند شما را راضی نگه دارد و برای سفری ارزان مناسب باشد. همه اتاق ها دارای دکوری ساده هستند و همه مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

هتل دارای رستورانی با غذاهای محلی است؛ اگر رژیم غذایی خاصی را رعایت می کنید، می توانید از غذاهای رژیمی انتخاب کنید. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می گردد. از این هتل تا مقبره همایون 7 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 2.9 کیلومتر و تا دروازه هند 4.1 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 8145/6, Arakashan Road, Pahar Ganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 36 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، کتابخانه، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل سان استار گرند (Hotel Sunstar Grand)

هتل سان استار گرند به خاطر موقعیت مرکزی ، تمیزی و با دقت بودن و مهربانی کارکنانش بسیار مورد توجه گردشگران واقع شده است. اتاق های هتل شیک و زیبا هستند و همه امکانات لازم برای آسایش و رفاه مهمانان را در مدت سفر آنان تدارک دیده اند. همه اتاق ها به امکاناتی همانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، نلویزیون و حمام مجهز هستند.

رستوران هتل که در تراس هتل قرار گرفته است و منظره زیبایی از شهر را دارد، با انواع غذاهای محلی و بین المللی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. این هتل دارای اتاق بخار است که اگر دوست داشته باشید، می تواند گزینه ای برای برطرف خستگی شما باشد و پس از آن شنا در استخر هتل پیشنهاد خوبی خواهد بود.

از این هتل تا مقبره همایون 8.8 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 5.6 کیلومتر و تا دروازه هند 5.8 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 7A/17, W.E.A. Channa Market, Karol Bagh, New Delhi, Karol bagh, 110005 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 24 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، سونا، استخر روباز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل بلوم روم دهلی نو (bloomrooms @ New Delhi Railway Station)

اگر دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که همانند خورشید بدرخشد و امکانات مدرنی را در اختیار شما قرار دهد، هتل بلوم روم دهلی نو هتلی عالی برای شما خواهد بود. رنگ زرد در این هتل بیشتر از هر رنگ دیگری به چشم می خورد و همین موضوع باعث شده است این هتل فضایی پرانرژی و شاداب داشته باشد.

اتاق های هتل همه دارای کفپوش چوبی هستند و با تخت های ساده و زیبا مبله شده اند. اگر گروهی سفر می کنید، اتاق های این هتل تخت های متعددی دارد و می تواند برای شما مناسب باشد. همه اتاق ها مجهز به اینترنت، تهویه و حمام است.

صبحانه هر روزه در کافه هتل سرو می گردد و می توانید غذاهای ایتالیایی را در این کافه برای دیگر وعده های غذایی خود سفارش دهید. از این هتل تا مقبره همایون 6.7 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 2.5 کیلومتر و تا دروازه هند 3.9 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 8591, Arakashan Road, Opp Railway Station, Paharganj, 110055 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 49 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل پلس هایتز (Hotel Palace Heights)

انتخاب هتلی که در موقعیت خوبی نسبت به جاذبه های اصلی شهر باشد، برای بسیاری از گردشگران حائز اهمیت است. هتل پلس هایتز هتلی 3 ستاره و مناسب برای سفری ارزان است. از این هتل به راحتی می توانید به دیدنی های شهر، مراکز خرید و رستوران ها دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل بیشتر با رنگ های گرم دکور شده اند و نور آباژورها فضای آرام تری را ایجاد نموده است. همه اتاق ها مجهز به تهویه، اینترنت، تلویزیون و حمام هستند.

رستوران هتل با جایگاه های حصیری و دکور زیبایش آماده سرو غذاهای هندی برای مهمانان خود است. اگر دوست دارید بیشتر با فرهنگ مردم هند آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم برخی از روزها برای غذا خوردن به رستوران های محلی که در نزدیکی هتل قرار گرفته است بروید و سفر خود را لذت بخش تر کنید.

از این هتل تا مقبره همایون 5.3 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 3.1 کیلومتر و تا دروازه هند 2.5 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: D - 26/28, Connaught Place ,Behind ODEON BIG Cinema , Connaught Place, 110001 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 14 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل هاری پیورکو (Hotel Hari Piorko)

هتل هاری پیورکو هتلی مناسب برای سفری ارزان است و می تواند با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد، شما را متقاعد به انتخاب این هتل کند. اتاق های هتل دکوری مدرن دارند و از رنگ های گرم در ترکیبات آن استفاده شده است. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم و حمام هستند.

رستوران هتل دکوری ساده دارد و با غذاهای هندی از شما پذیرایی می نماید. از این هتل تا مقبره همایون 6.4 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 3.1 کیلومتر و تا دروازه هند 3.5 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 4775 Main Bazar, Paharganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 39 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، سونا، مرکز سلامت و اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل گرند گادوین (Grand Godwin)

هتل گرند گادوین یکی از برترین هتل های 3 ستاره در دهلی است که نه تنها خدمات خوبی را ارائه می دهد، بلکه طراحی داخلی زیبایی دارد و بی شک اقامت بی نقصی را برای مهمانان خود فراهم می نماید.

اتاق های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و همه اتاق ها با کفپوش چوبی کاور شده اند. رنگ های کرم که در وسایل اتاق ها استفاده شده، در کنار رنگ های زرشکی و سرمه ای توانسته است جذابیت بیشتری به اتاق ها ببخشد. همه اتاق ها تمام امکانات رفاهی همانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک را برای رفاه بیشتر مهمانان شامل می شوند.

می توانید صبحانه خوش طعمی را هر روزه در رستوران هتل میل کنید و از غذاهای لذیذ هندی و بین المللی برای دیگر وعده های خود سفارش دهید. از این هتل تا مقبره همایون 6.9 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 2.8 کیلومتر و تا دروازه هند 4 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 8502/41 Arakashan Road Ram Nagar Pahar Ganj, Paharganj, 110055 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 39 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، سونا، مرکز سلامت و اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، شبکه تلویزیونی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل روپام (Rupam Hotel)

هتل روپام هتلی 3 ستاره و مالی است که بیشتر جاذبه های تاریخی مهم در نزدیکی آن قرار گرفته است و می توانید پیاده هم یک ماجراجویی کامل را از این هتل داشته باشید. کارمندان هتل تمام کوشش خود را می نمایند تا مهمانان در مدت اقامت خود کمبودی را احساس ننمایند.

اتاق های هتل دکوری قابل قبول دارند و همه اتاق ها امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون، کمد لباس و حمام را شامل می شوند. رستوران هتل که فضایی دوست داشتنی و آرامی دارد، غذاهای چینی و هندی را برای مهمانان سرو می نماید. از این هتل تا مقبره همایون 8.6 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 5.6 کیلومتر و تا دروازه هند 5.7 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 9A/35, w.e.a., Channa Market, Karol Bagh, Karol bagh, 110005 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 19 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، سونا، مرکز سلامت و اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، شبکه تلویزیونی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

هتل اینترسیتی (Hotel Intercity)

هتل اینترسیتی آخرین هتلی است که در فهرست برترین هتل های مالی دهلی به شما معرفی می کنیم. این هتل نیز می تواند انتخابی مناسب برای اقامت شما در این شهر باشد. اتاق های هتل تمیز و زیبا هستند و امکانات لازم همانند اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی شیک را شامل می شوند.

رستوران این هتل بسیار زیبا است و با محیط آرامی که دارد، لذت خوردن غذاهای محلی را دوچندان خواهد نمود. این هتل دارای اتاق کنفرانس است و می تواند برای سفرهای کاری و برگزاری سمینارهای کوچک انتخاب خوبی باشد. از این هتل تا مقبره همایون 8.2 کیلومتر، تا قلعه سرخ (لال قلعه دهلی) 5 کیلومتر و تا دروازه هند 5.2 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 17A/42 W.E.A Opp.Jessa Ram Hospital, Karol Bagh, Karol bagh, 110005 New Delhi, India
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 23 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، سونا، مرکز سلامت و اسپا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، شبکه تلویزیونی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، خدمات شستشو و اتوشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (هندی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد، تعدادی از هتل های ارزان دهلی بوده است. در این مقاله کوشش شد تا هتل هایی ذکر گردد که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند، برترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2124

به "تور ارزان هند: برترین هتل های مقرون به صرفه دهلی؛ مرکز تاریخی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: برترین هتل های مقرون به صرفه دهلی؛ مرکز تاریخی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید