1420 کوچه در تبریز به نام شهدا مزین شده است

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز کوچه میزین افتخاری را طرحی منسجم برای معرفی شهدا در سطح شهر بیان نمود و گفت: 1420 کوچه در تبریز به نام شهدا مزین شده است.

1420 کوچه در تبریز به نام شهدا مزین شده است

ایرج شهین باهر در مراسم آغاز نصب تابلوهای کوچه میزین افتخاری در سطح شهر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: اعتقاد مجموعه شهرداری این است که برای گام برداشتن در راستای تکریم شهدا و فرهنگ شهادت، نیازی به الزام و بخشنامه نیست و هرکس باید به اندازه باور و فهم خود از شهدا و فرهنگ شهادت، در این حوزه به ایفای نقش بپردازد.

شهردار تبریز افزود: هرچند در طول سال های گذشته اقدامات پراکنده ای برای معرفی و گرامیداشت شهدا در معابر شهر اجرا شده است، اما طرح کوچه میزین افتخاری اقدامی منسجم و یکدست در این راستا به شمار می رود.

وی در ادامه تشریح کرد: تابلوهای طرح کوچه میزین افتخاری شامل تصویر شهید، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تاریخ شهادت و فرازی از وصیت نامه است.

وی درباره هدف اجرای این طرح اضافه کرد: با اجرای طرح کوچه میزین افتخاری شهروندان وقتی هر صبح منزل خود را ترک می کنند، با تصویر و نام کسانی که برای امنیت و آسایش آنان از جان خود گذشته اند، روبرو شده و یاد و خاطره شهدا زنده می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر با قدردانی از همکاری سپاه عاشورا و بنیاد شهید در اجرای این طرح، گفت: امروز نیمی از تابلوهای چاپ شده در سطح شهر نصب می شود و امیدواریم که شاهد تداوم این امر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 840

به "1420 کوچه در تبریز به نام شهدا مزین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1420 کوچه در تبریز به نام شهدا مزین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید